Під гаслами адаптації вітчизняного законодавства до європейського, ДАІшники у новій редакції адміністративного кодексу пропонують поділити усіх автомобілістів на любителів та професіоналів, а останніх, своєю чергою, класифікувати за рівнем відповідальності – принаймні за порушення, здатні призвести до ДТП. В кожної з груп вона буде індивідуальною.

Крім того, інспектори воліють детальніше розписати покарання за нехтування швидкісним режимом. Передовсім скасувати нинішню безкарність за зайві двадцять кілометрів на годину. Навіть за найменше перевищення стягуватимуть нинішню суму – до шестисот вісімдесяти гривень. За додаткову хуткість у понад 10 кілометрів – санкції вже збільшать. Відповідно кожен наступний діапазон перевищення – коштуватиме дорожче й дорожче. Аж до найжорсткішого покарання – за понад 60 незаконних кілометрів. Щоправда, конкретні суми (окрім мінімальної) автори новації поки що не розголошують.

В Інтернеті ж час від часу – начебто від інформаторів з Департаменту ДАІ – з‘являються вражаючі цифри максимального штрафу. Проте й вони різняться – від восьми до п’ятнадцяти тисяч. Експерти пропозиції лише вітають. Втім, за такої суворої системи штрафів варто було б кардинально переглянути й систему швидкісних обмежень – принаймні поза містами; надто на тих небагатьох магістралях, що таки мають непогану якість.


Переглядів: 3419
Поширень: 0