Наш час надзвичайно стрімко та динамічно змінює навколишнє життя. З’являються технології, що кардинально впливають на процеси та розвиток бізнесу. Щоб не просто залишатись на плаву, а й отримувати суттєву перевагу перед конкурентами, необхідно постійно відстежувати та зважено впроваджувати певні технологічні рішення для розвитку власної справи. Для значної кількості підприємців надзвичайно важливою є можливість отримувати оперативну інформацію щодо стану фінансів компанії. Донедавна дистанційно управляти коштами на рахунках клієнту допомогала система «Клієнт–банк». Однак на сьогодні ця система не повністю задовольняє потреби клієнтів, у ній відсутні, приміром, функції автономності та мобільності, адже користування «Клієнт-банком» передбачає наявність офісу або хоча б певного місця для роботи з доступом в Інтернет. Враховуючи, що чимало керівників та власників компаній значну частку свого часу проводять у ділових поїздках, відрядженнях, що зумовлено динамікою руху сучасної бізнес-діяльності, було знайдено зручне рішення завдяки органічному доповненню до «Клієнт-банку» – система «Мобільний Клієнт-банк». Саме такий інструмент нещодавно було впроваджено спеціалістами НАДРА БАНКУ задля підвищення рівня обслуговування підприємців середнього та малого бізнесу.

«Система «Мобільний Клієнт-банк» уособлює зручність користування та високий рівень безпеки, - зазначає директор Вінницького регіонального управління Надра Банку Людмила Купріянчук. - Завдяки їй власник або директор компанії зможе дистанційно проводити весь комплекс банківських розрахунків будь-де, чи то в поїздці, чи на діловій вечері або на відпочинку. Взаємодія клієнта з банком здійснюється через простий і зрозумілий інтерфейс спеціально розробленої програми, що встановлюється на мобільний телефон, кишеньковий комп\'ютер або смартфон. Хочу акцентувати увагу підприємців, що мобільний телефон має підтримувати Java ME».

Для будь-якого бізнесу нагальним є питання унеможливлення несанкціонованого доступу до інформації та розповсюдження комерційно важливих даних. За словами Людмили Купріянчук, у «Мобільному Клієнт-банку» безпека та конфіденційність інформації забезпечується системою захисту від несанкціонованого доступу та застосуванням криптографічного кодування.

Серед основних переваг системи «Мобільний Клієнт-банк» для підприємців такі:

  • здійснення контролю за фінансами компанії в режимі он-лайн (моніторинг вихідних і вхідних платежів);
  • можливість здійснювати розрахунки з партнерами та постачальниками в реальному часі;
  • доступ до рахунків з будь-якої точки країни. Клієнти заощаджують свій час за відсутності необхідності відвідування офісу банку та вчасно отримують необхідну їм інформацію стосовно руху коштів на рахунках, обмінні курси валют тощо.

 


Переглядів: 3354
Поширень: 0