З 28 березня 2016 року споживачі природного газу на Вінниччині можуть скористатися новою послугою від Контакт-центру ПАТ «Вінницягаз» і передати показання лічильника за допомогою смс-повідомлення на короткий номер 7104. Вартість смс  - згідно тарифного плану Оператора клієнта.

Для зручності своїх клієнтів ПАТ «Вінницягаз» запровадив додаткову можливість вчасно передавати показання лічильника в період з 1 по 5 число щомісяця. З 28 березня в Контакт-центрі компанії запрацював короткий номер 7104, на який відтепер можна надіслати показання лічильника газу в будь-який зручний час.

«Сьогодні наші клієнти можуть передати показання будь-яким зручним способом: за телефонами КЦ, написавши листа на електронну адресу, онлайн – зареєструвавшись у Особистому кабінеті на сайті 104.ua. Будь-який із способів передачі показань має свої переваги і підходить конкретно тому чи іншому споживачеві, але є однаково ефективним. Починаючи з 28 березня передати показання можна і за допомогою універсального методу, доступному навіть тим людям, які не користуються інтернетом, але мають мобільний телефон – через смс-повідомлення на короткий номер 7104. Це надзвичайно зручно, швидко та ефективно, адже клієнту не потрібно чекати на відповідь оператора (як у випадку із телефонними дзвінками), писати листи на електронну адресу або ж шукати інтернет, аби скористатися послугами Особистого кабінету, навантаження на який у «пікові дні» просто шалене. Передані через смс показання відобразяться у особовому рахунку споживачі вже впродовж наступних трьох днів».

Для цього в смс-повідомленні потрібно вказати лише номер особового рахунку споживача (10 цифр), поставити відступ та вказати показання лічильника (5 цифр), зафіксованих станом на 1 число. Ніяких додаткових даних, як то – прізвище, ім’я, по-батькові абонента, адреса проживання чи дата відправлення показань лічильника, в смс-повідомленні вказувати не потрібно.

Приклад: 1234567890 11111 (у форматі XXXXXXXXXX XXXXX)

Після того, як споживач надіслав смс на вказаний номер, йому приходить автоматична відповідь-підтвердження з такими варіантами текстів:

1.     «Ваші показання прийняті та оброблені. Дякуємо!» - у випадку, якщо вся інформація була вказана вірно і автоматично розпізнана системою;

2.     «Неправильний формат. Приклад Особовий рахунок Показання» - у випадку, якщо клієнт надіслав смс-повідомлення у неправильному форматі;

3.     «Ваші показання прийняті, але не оброблені/не розпізнані. Дякуємо!» - у випадку, якщо клієнт зробив все правильно, але передані показання лічильника не були розпізнані базою. Оператор Контакт-центру перетелефонує споживачеві, аби виправити ситуацію.

Компанія просить звернути увагу, що короткий номер 7104 слугує лише для передачі показань лічильника!

ПАТ «Вінницягаз» постійно працює над тим, аби полегшити для споживачів процес передачі показань лічильника. І нагадує, що вчасна (з 1 по 5 число щомісяця) передача показань лічильника газопостачальній компанії унеможливлює виникнення проблемних та спірних питань із нарахуваннями за газ наприкінці місяця. Адже в такому випадку абонент сплачує виключно за фактично спожите блакитне паливо, уникаючи розрахункового методу нарахувань.  



Переглядів: 6657
Поширень: 0