Історія досягнень - 2016: нові рішення, ріст відвідуваності, національна премія Rеtail Awards 2016 "Вибір споживача"

Про нові рішення:

Початок минулого року відмічений вдалим стартом розважального комплексу "Люди FusionPlace", в якому була здійснена ре-концепція, втілені нові популярні опції і послуги.  Також, у рамках ре-концепції, Роллердром (1750 кв. м) став концертним залом-трансформером, який перетворюється на концертний майданчик в найкоротші терміни, а потім функціонує в звичайному режимі. Чотири гучні музичні події вже відгриміли на новому майданчику, привели десятки тисяч вінничан і гостей міста в ТРЦ Мегамолл.

 На 12.7 % зросла відвідуваність ТРЦ Мегамолл за рік

На 12.7 % зросла відвідуваність ТРЦ Мегамолл за рік

На 12.7 % зросла відвідуваність ТРЦ Мегамолл за рік

Про заходи:

ТРЦ Мегамолл  запрошує на свої майданчики, також,  багато спортивних заходів національного рівня, які збирають тисячі глядачів і учасників з усієї  України і країн близького зарубіжжя - Чемпіонат України по тхеквондо, Міжнародний Чемпіонат з фігурного катання, Чемпіонат Вінницької області з художньої  гімнастики. Найголовніша fashion-подія регіону «Вінницькі дні моди», також, цього року відбулась у Мегамоллі.

 На 12.7 % зросла відвідуваність ТРЦ Мегамолл за рік

На 12.7 % зросла відвідуваність ТРЦ Мегамолл за рік

Про магазини:

Менеджмент ТРЦ Мегамолл прийняв рішення про ре-концепцію другого поверху атріуму. З приходом єдиного у Вінниці магазину домашнього текстилю "English Home", другий поверх атріуму зазнає суттєвих змін - саме там будуть розташовані магазини, що пропонують різноманітні товари для дому.  У листопаді там вже розташувався "Дом Посуды". Робота над вдосконаленням складу орендарів і задоволенням потреб відвідувачів триває постійно.

Про маркетингову стратегію:

Впродовж 2016 року ТРЦ Мегамолл здійснив три хвилі масштабної  рекламної кампанії. Розроблено корпоративне видання "Мегамолл - центр вигідних покупок", в якому зібрані найактуальніші пропозиції магазинів. Видання друкувалося накладом 100 000 екземплярів. Тривалість однієї хвилі - місяць. Таким чином, майже кожен четвертий вінничанин впродовж року тричі отримував інформацію про вигідні покупки в ТРЦ Мегамолл.

Тривала активна робота в соціальних мережах. Проводилися pr-акції, спрямовані на популяризацію брендів  і акцій магазинів  в контексті бренду ТРЦ Мегамолл. Завдяки приємним подарункам і призам, які надавали магазини і об'єкти ТРЦ, акції отримували значне охоплення і залучення аудиторії, що позитивно позначалося на відвідуваності ТРЦ і лояльності вінничан. Більше інформації тут http://megamoll.com.ua/blog/

 На 12.7 % зросла відвідуваність ТРЦ Мегамолл за рік

Про головне досягнення:

Завдяки усьому вищезазначеному, відмічено суттєве зростання відвідуваності ТРЦ Мегамолл - за 2016 рік вона зросла на 12,7%, середньомісячна відвідуваність склала  620 000 чоловік.

7 грудня 2016 року ТРЦ Мегамолл отримав національну премію Retail Awards 2016 "Вибір споживача" в категорії "Торговий центр Вінниці". ТРЦ Мегамолл на національному рівні визнаний кращим торговим центром Вінниці.

Дякуємо вінничанам за визнання!

м. Вінниця, вул. 600-річчя 17Е, тел. (0432)50-70-50, (068)-750-70-50, megamoll.com.ua



Переглядів: 3475
Поширень: 0