ПАТ "Вінницягаз" звертає увагу споживачів природного газу на те, що кожен працівник компанії - слюсар, майстер, контролер, який має право безперешкодного доступу до оселі абонента задля проведення планово-технічного обслуговування, зняття показань лічильника (в тому числі, контрольних) повинен пред'явити посвідчення співробітника компанії нового зразка

ПАТ "Вінницягаз" звертається до усіх споживачів природного газу на Вінниччині із проханням звернути увагу на наявність у осіб, які представляються співробітниками компанії, відповідних посвідчень нового зразка. Це важливо задля уникнення проявів шахрайства з боку сторонніх осіб, які особливо напередодні опалювального періоду можуть активізуватися і вводити вінничан в оману.

"Посвідчення співробітника ПАТ "Вінницягаз" нового зразка має вигляд пластикової картки. Воно обов'язково містить чітку фотографію особи, яка його пред'являє (анфас), із вказанням прізвища, ім'я та по-батькові, а також посади і часу роботи даної особи. На лицевій стороні посвідчення також має бути підпис Голови правління "Вінницягаз" Олександра Кривака та печатка компанії", - розповідає начальник управління з персоналу ПАТ "Вінницягаз" Валерій Кулійчук.

Вінницягаз: що робити, якщо прийшов "газовий" шахрай

На зворотньому боці посвідчення міститься інформація про те, що пред’явник даного посвідчення має право безперешкодного входу в будь який час доби на територію підприємств у котельні, ГРП і в приміщення житлового та комунально-побутового призначення, де розташовані прилади та обладнання газопостачання незалежно від відомчого підпорядкування.

Вінницягаз: що робити, якщо прийшов "газовий" шахрай

ПАТ "Вінницягаз" просить вінничан бути обачними та уважно вивчати посвідчення осіб, які представляються працівниками компанії, а про будь-які випадки, які нагадують спроби шахрайства (коли особа відмовляється пред'явити посвідчення) невідкладно повідомляти до контакт-центру компанії: 0432 509-104, 605-304, 067 011 01 04.



Переглядів: 5822
Поширень: 0