Відома торговельна мережа розвивається за сучасними світовими трендами та запроваджує в українській торгівлі провідні міжнародні стандарти

Днями Україна святкуватиме річницю введення безвізового режиму з країнами ЄС. Численні аналітики будуть наводити різноманітну статистику та робити висновки щодо результатів цього процесу. За цей час багато українців отримали змогу відвідати Європу та на власні очі переконатися у високих стандартах роботи закордонних підприємств, у тому числі торговельних.

«АТБ» привчає до Європи

Слід також зауважити, що багатьох вінничан європейські гіганти на кшталт Lidl чи Aldi не надто здивували, адже до якісного обслуговування вони звикли завдяки роботі «АТБ». Більш того, вітчизняна мережа постійно вдосконалюється та втілює проекти й інновації, яким навіть можуть позаздрити іноземні колеги. «Як показує досвід європейського ритейлу, впровадження передових технологій, концепцій і практик – новий тренд у розвитку формату дискаунтер (формату, в якому працює «АТБ». – Прим. ред.). Разом з європейськими лідерами ми розглядаємо цей напрямок як найголовніший у своїй інвестиційній діяльності», – каже Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ». Враховуючи, що приклад цієї мережі постійно наслідують численні конкуренти, можна сміливо стверджувати: вся вітчизняна галузь торгівлі стоїть на порозі серйозних змін.

«АТБ» привчає до Європи

Що саме змінюється в діяльності «АТБ» – потужної мережі, яка має 951 магазин у 246 населених пунктах України? Сьогодні в корпорації одночасно реалізують кілька інноваційних проектів. По-перше, проводять роботи з модернізації магазинів торговельної мережі. Оновлені маркети, які легко впізнати за сучасним дизайном у темних тонах, – це своєрідний експериментальний майданчик. Тут впроваджено передові рішення у сфері роздрібної торгівлі, будівництва та енергозбереження. У магазинах «АТБ» нового формату встановлено холодильне та морозильне обладнання останнього покоління, тут новітня система освітлення, що функціонує на основі LED-технологій, вдосконалено системи утеплення, опалення та рекуперації енергії.

«АТБ» привчає до Європи

По-друге, проводять експеримент з використання технології кас самообслуговування (КСО). «У проекті тестується використання кас самообслуговування NCR SelfServ Checkout. Компанія NCR – провідний світовий виробник устаткування у сфері банківських, торгових та інформаційно-технологічних рішень, на частку якого припадає понад 75% обсягу ринку», – підкреслює Борис Марков.

«АТБ» привчає до Європи

По-третє, компанія має логістичну інфраструктуру, що складається з восьми сучасних мультитемпературних розподільчих центрів категорії «А» загальною площею 150 тис. кв. м, яка є однією з найбільших в Україні. Управління складами здійснюється за допомогою інформаційної системи (WMS), системи управління двором (YMS), а також передових технологій контролю якості обробки товару, які забезпечують комплексне вирішення завдань автоматизації управління складськими процесами.

«АТБ» привчає до Європи

Безумовно, все перераховане є лише частиною великої програми розвитку «АТБ». Враховуючи, що компанія завдяки своїм передовим рішенням сприяє формуванню стандартів для всієї вітчизняної торгівлі, це дуже хороша новина для українців, бо ми стаємо ближчими до Європи.


Переглядів: 3143
Поширень: 0