Концерн Поділля

Організатори представили купальники, сумки, окуляри провідних брендів: "Колінз", "Сассофоно", "Бродвей".

По центру Вінниці продефілювали напівоголені красуні

"Ми хотіли показати нашим городянам, що модно – не означає дорого, - зауважила організаторка показу директор жіночого клубу "Жемчужина" Ольга Маліновська. – Цінова політика цих речей - 200-300 гривень, а якість значно вища ринкової".

Вінницька дизайнерка Пащенко Неля представила колекцію купальників із трикотажу "Амазонка". Цього року – це пік пляжної моди. Вартість купальника коливається від 700 до 1500 гривень, туніки – від 2 до 3 тисяч гривень.

"Трикотажні купальники – предмет розкоші. Вони не призначені для купання, а для прогулянок по пляжу, відвідин кафе, - пояснила дизайнерка. - Це красиво, вишукано. Для виготовлення таких купальників та тунік я поєдную машинну в’язку з ручною, додаю плетіння бісером, вишивку".

Гостей розважали члени спортклубу "Атлант" бразильським бойовим мистецтвом капоейра, східні танці виконувала бронзова призерка чемпіонату Європи з беллі-денс Шахіна.


Переглядів: 11872
Поширень: 0

Меблі для дому - ПетроЦентр