Вже сертифіковано понад 100 електронних цифрових підписів суб’єктів господарської діяльності області – юридичних і фізичних осіб.

Щоб отримати посилений варіант електронного ключа потрібна заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката ключа встановленого зразку.

Також знадобиться оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчену копію. Не забудьте про копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Для відокремлених підрозділів юридичної особи (філії, представництва) надається копія довідки з управління статистики про внесення відомостей про відокремлений підрозділ до ЄДРПОУ. Наступними у списку є документи, що засвідчують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо). Також потрібні документи, які підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи. Окрім вище перерахованих документів потрібно ще надати копії паспортів заявника та підписувачів (з першої по четверту сторінку), засвідчені власноручними підписами власників паспортів та копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера. При цьому, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.

- З усіма цими паперами треба прямувати до Акредитованого Центру сертифікації ключів ІДД ДПС ІДД ДПС, - говорить перший заступник голови ДПС у Вінницькій області Володимир Ліщенко. - Для вінничан представництво підрозділу розташоване за адресою вул.30-річчя Перемоги, 21. Захопіть із собою флешку, або CD/DVD-диск для запису. Врахуйте, що для отримання кожного особистого ключа потрібен окремий носій.

Генерування ключової пари (особистий та відкритий ключ). відбувається апаратно-програмним способом заявником самостійно в окремому приміщенні Центру, так званій кабіні генерації. Після закінчення реєстрації власник особистого ключа може отримати посилені сертифікати відкритого ключа завантаживши їх з офіційного сайту ДПС України. За бажанням заявника посилені сертифікати відкритих ключів можуть бути записані для нього на окремий власний носій.

Вінницьке представництво Акредитованого Центру сертифікації ключів працює з понеділка по четвер, з 9.00 до 16.30, у п’ятницю – до 16.00. Процедура отримання ключа електронного цифрового підпису займає не більше 25 хвилин.

Як ми повідомляли раніше, з 30.05.2012 розпочав свою роботу Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби



Переглядів: 11605
Поширень: 0