У більшості випадків жителі Вінниччини  використовують „Пульс” для з’ясування питань щодо роботи органів ДФС, за 11 місяців 2014 року надійшло 22 таких звернення. Щодо роботи Центрів обслуговування платників Вінницької області – 10 звернень, щодо звітності та реєстрації накладних – 16, стосовно перевірок суб’єктів господарювання звернулися 11 платників, а щодо корупційних дій з боку працівників органів ГУ ДФС у Вінницькій області надійшло 2 звернення, які не підтвердились. Усі звернення працівники фіскальної служби опрацювали, а про результати їх розгляду поінформували заявників. Щодо анонімності, то таким способом громадяни звернулися на антикорупційний сервіс 17 разів.

Більшість залишених повідомлень свідчать про те, що платники податків бачать у сервісі «Пульс» не лише канал боротьби з проявами корупції, а й дієвий інструмент для вирішення різних питань, які виникають під час взаємодії з працівниками органів ДФС.



Переглядів: 2579
Поширень: 0