Концерн Поділля

У більшості випадків вінничани  використовують „Пульс”, щоб дізнатися про роботу органів ДФС – минулого року з таким питанням звернулися 24 особи. Функціонуванням Центрів обслуговування платників Вінницької області у 2014 році цікавилися  – 10 осіб, щодо звітності та реєстрації накладних − надійшло 16 дзвінків, з приводу перевірок суб’єктів господарювання звернулися 11 платників. Двічі вінничани за допомогою «Пульсу» поскаржились на корупційні. Усі звернення працівники фіскальної служби Вінниччини опрацювали, а про результати їх розгляду поінформували заявників. Більшість звернень надійшли анонімно.

Сервіс «Пульс» першочергово є антикорупційним проектом ДФС України, проте, за час його існування значно розширилось коло питань, з якими звертаються громадяни. Так, за 2014 рік частка звернень з наріканнями на прояви корупції з боку працівників органів ГУ ДФС в області становить лише 3,2% (2 звернення, які не отримали підтвердження). Більшість же звернень свідчать про те, що платники податків бачать у сервісі «Пульс» не лише канал боротьби з проявами корупції, а й дієвий інструмент для вирішення різних питань, які виникають під час взаємодії з працівниками органів ДФС.



Переглядів: 2910
Поширень: 0

Меблі для дому - ПетроЦентр