Концерн Поділля

Які туристи потрібні Вінниці та як заманити якомога більше туристів у Вінницю - обговорювали 16 лютого на презентації "Чим зустрічатиме Вінниця туристів Євро-літа 2012".

Так, експерта в питаннях маркетингу територій і брендингу Тетяну Бойко вразив наш унікальний світломузичний фонтан. Вона порадила створити нову символіку міста, провести його ребрендинг, а також створити календар подій, як це зробили у Любліні. Польське місто, як і Вінниця, не приймає матчі чемпіонату. Але для туристів вигадали цікавинку - оголосили себе східною брамою у ЄС і замахнулися на звання культурної столиці Євросоюзу.

За словами начальника відділу молоді та туризму Руслана Анфілова кілька тижнів тому кампанія із підготовки до Євро літа- 2012 у місті вже розпочалася.

- Ми відкриємо декілька інформаційних вікон, щоб усі вінничани та подорожуючі могли подавати інформацію, що потрібно покращити. Зробимо онлайн конференції фахівців щодо питань інфраструктури. До весни з\'являться туристичні вказівники від набережної Рошен і до універмагу.

В рамках підготовки до Євро-літа 2012 відділ молоді та туризму оголошує новий конкурс. В штат муніципального "Турцентру Подільський" набирають гідів-стюардес, які вже стали родзинкою нашого міста.

- Потрібно ще 20 чоловік із фаховою освітою, бажано зі знанням іноземних мов. Навесні проведемо навчання, 5 чоловік відберемо у штат, інші будуть працювати за контрактом, - повідомив Руслан Анфілов.



Переглядів: 5376
Поширень: 0

Меблі для дому - ПетроЦентр