Концерн Поділля

Відтепер мешканці мікрорайону, який обслуговує житлово-експлуатаційна контора № 7, в одному приміщенні зможуть потрапити на прийом не тільки до самих представників ЖЕКу, а й працівників департаменту житлового господарства, ГО «Асоціація старших по будинку», КП ВМР «Міськтеплоенерго», Міських електромереж, КП «Вінницяоблводоканал» та дільничного інспектора.

Працювати із мешканцями за новим підходом розпочав ЖЕК № 7 (вул. Келецька, 65), приміщення якого реконструйовано під Центр обслуговування споживачів. Він створений за зразком вінницьких Прозорих офісів. Це вже четвертий подібний центр, який створений у місті за останні два роки. За такою системою вже працюють ЖЕКи № 5, 15 та ТОВ «ЖЕО».

«Необхідно зробити так, щоб людина, приходячи в Центр обслуговування при ЖЕКу, отримувала весь необхідний перелік послуг і протягом усього тижня, а не тільки у визначені дні, - каже міський голова Володимир Гройсман. – Я дякую підприємствам-постачальникам послуг, працівники яких приймають людей при Центрах. Але вони працюють кілька днів на тиждень. Можливо, ми зможемо в подальшому зробити так, аби всю необхідну роботу для підприємств виконували працівники ЖЕКів, як, наприклад, у Прозорих офісах виконують адміністратори під час дозвільних процедур. Це б дало можливість зручно надавати послуги мешканцям».

Центр обслуговування споживачів працює щоденно. Як і в усіх закладах нового зразка, тут є адміністратор, який може спрямувати відвідувача до потрібного столика. Приміщення обладнано системою відеоспостереження, зображення з якої виведене на пульт диспетчера відділу оперативного реагування «Цілодобова варта». ​



Переглядів: 7001
Поширень: 0

Меблі для дому - ПетроЦентр