Концерн Поділля

Такого висновку дійшов керівник ДП „Теплокомуненерго Маяк” Олег Фьодоров. За його словами, територія, яку опалює його підприємство, компактна. Саме тому, йому вдається зменшити кількість боржників.

- В нас дві каси, - пояснює Олег Ігоревич. – В касах працює по два оператори, майже ніколи не буває черги. Більше 80% платежів проходить через ці каси – відповідно, люди не чекають в черзі і платять вчасно.

Як пояснив Олег Ігоревич, через черги в відділеннях ощадкас та поштамту кількість бажаючих заплатити зменшується. Він і сам, коли має сплатити за тепло, не стоїть в черзі, якщо вона більше семи осіб. Виходить – людина розвертається і йде, розраховуючи на те, що сплатить завтра. Таким чином, виникають затримки або борг. У ДП „Теплоенерго Маяк” вже кілька місяців поспіль відмітка платежів тримається на рівні 85%.


Переглядів: 4211
Поширень: 0

Меблі для дому - ПетроЦентр