Під час льотної зміни допуски до польотів на гранично малих висотах вночі отримали гвардії підполковник Андрій Сідаш та гвардії капітан Роман Капустяний. А гвардії майор Богдан Андрушко та гвардії капітан Богдан Мельник на відмінно виконали контрольні вправи з імітацією відмови двигуна в повітрі. Допуск до забезпечення бойових дій одиночно отримали гвардії майор Артем Олійник та старший лейтенант Богдан Значковський. Крім того, гвардії майор Вадим Скорина отримав інструкторський допуск до польотів в зону.

Над Вінницею літали Ан-26 та вертольоти Мі-8

Над Вінницею літали Ан-26 та вертольоти Мі-8

Наступної льотної зміни транспортники відточували майстерність у складних метеорологічних умовах. Погода була по справжньому зимовою: сильний вітер та сніг. Завдяки зусиллям батальйону аеродромно-технічного забезпечення гвардії підполковника Сергія Ясинського злітно-посадкову смугу та стоянку авіатехніки, було приведено у належний стан.

Над Вінницею літали Ан-26 та вертольоти Мі-8

– Пілоти виконали усі поставлені завдання, – говорить командир бригади гвардії полковник Олег Нечипорук, – отримали допуски до виконання польотів у складних метеорологічних умовах вдень та вночі й понизили свій особистий мінімум погоди.

Над Вінницею літали Ан-26 та вертольоти Мі-8

Варто зазначити, що в ході льотної зміни командир бригади гвардії полковник Олег Нечипорук та начальник безпеки польотів частини гвардії майор Дмитро Майборода виконали вправи на групову злітаність – польоти у складі пари на літаках АН-26.



Переглядів: 10440
Поширень: 0