
В недалекому минулому польські колеги мали схожі проблеми у дорожньому господарстві, тому їх пропозиції вирішення проблем вінницьких магістралей та транспортних потоків грунтуються на власному досвіді. «Рекомендації, які запропонувала нам польська сторона, неможливо виконати в короткий період часу, адже для їх виконання необхідні значні фінансові вкладення, - каже заступник міського голови Володимир Кістіон, - однак ми докладемо максимум зусиль для реалізації пропозицій, виходячи з українських реалій».
«Діпромісто», яке є розробником Генерального плану Вінниці та транспортної схеми, як одного з додатків генплану, запропонувало з часом зробити рух на вул. Першотравневій та Свердлова односторонніми, але польські спеціалісти не погоджуються з такою пропозицією. Вони вважають, що односторонній рух на цих відрізках доріг сприятиме напрузі та заохочуватиме водіїв до перевищення допустимої швидкості.
Великі перехрестя міста є, як правило, аварійно небезпечними. Вони дають змогу машинам рухатися у кілька рядів та дозволяють здійснювати великий радіус повороту. Окрім цього, поряд з такими перехрестями розміщуються пішохідні переходи, які мають велику протяжність через зону руху автомобілів. В ідеалі на таких перехрестях необхідно встановлювати світлофори, але у зв\'язку з недостатнім фінансуванням поляки рекомендують поки що зменшувати розміри перехресть для того, щоб автомобілі рухались одним потоком, а посеред пішохідних переходів створювати «острівки безпеки» для пішоходів, які бажано огороджувати бордюрами. За словами Володимира Кістіона, проектні інститути при розробці проектної документації змушені дотримуватися будівельних норм, багато з яких запроваджені ще за радянських часів, тому впровадження таких рекомендацій передусім потребує змін у нормативній базі. Поляки зазначають, що у Вінниці є і перехрестя з оптимальною на сьогоднішній день організацією руху. Одним з таких перехресть є площа Жовтнева. Спеціалісти рекомендують зробити тільки повну горизонтальну розмітку на перехресті, адже водії не бачать, де саме необхідно зупинитись при включенні червоного сигналу світлофора, що призводить до затримки руху транспорту.

Польських колег здивувала така велика кількість колодязів на вінницьких дорогах, адже за їх законодавством розміщувати інженерні мережі під проїзною частиною забороняється. І якщо іншої можливості немає - за таке порушення необхідно сплатити значні кошти. Тому рекомендується у разі здійснення реконструкції або ж будівництва нових доріг - мережі розміщувати тільки під тротуарами та зеленими зонами. Поляки також відзначили, що у Вінниці є потреба в будівництві ливневої каналізації з монтуванням очисних споруд спеціально для дощової води, адже за європейськими стандартами та вимогами організації по охороні довкілля - дощова вода повинна очищатися. У Польщі цю воду потім використовують для поливання доріг.
А от застосування на дорогах Вінниці часового інформування пішоходів на світлофорах та нанесення багатошарової розмітки на пішохідних переходах (що сприяє її довговічності) - польській делегації сподобались. Такі нововведення Кельце планує запровадити і у себе.