12 представників найбільших підприємств, які мають рекламні площини у Вінниці, спілкувались із секретарем міської ради Сергієм Моргуновим, заступником міського голови Сергієм Матусяком та директором департаменту архітектури, містобудування та кадастру міської ради Максимом Мартинюком.

На сьогоднішній день при видачі документів, які дозволяють операторам здійснювати свою діяльність, департамент архітектури, містобудування та кадастру керується Порядком видачі дозволів на право розміщення зовнішньої реклами (який базується на Постанові Кабінету Міністрів №2067 від 29 грудня 2003 року) і перша редакція якого була затверджена у 2004 році (з того часу до нього лише вносились зміни). Цей порядок не передбачає врегулювання кількості конструкцій на вулицях міста, їх розмір, вимоги до зовнішнього вигляду та багато інших речей. Таким чином, весь цей час білборди, сіті-лайти та інші рекламоносії розміщувались досить хаотично, в місцях, де оператори вважали за доцільне. Для того, аби реклама не псувала зовнішній вигляд міста, а прикрашала його – потрібно розробити чітку систему.

Зміни у процедурі і правилах розміщення зовнішньої реклами розділено на кілька етапів. Спочатку виконкомом міської ради буде затверджена Концепція розвитку зовнішньої реклами у Вінниці. Після цього буде розроблено комплексний регуляторний документ – Правила розміщення зовнішньої реклами у Вінниці. Його проект буде розміщено у засобах масової інформації.

Міська влада прийняла рішення на кожному такому етапі обговорювати проекти документів, які регулюватимуть діяльність у сфері зовнішніх рекламоносіїв, із самими операторами зовнішньої реклами. Секретар міської ради Сергій Моргунов розповідає, що це пов’язано із тим, що підприємці мають право завчасно знати про наміри влади і мати можливість висловити свою думку з приводу того чи іншого процесу. «Основна позиція міської влади полягає у тому, що всі дії мають відбуватись прозоро, - говорить Сергій Моргунов. – А обговорення із операторами ринку зовнішньої реклами, які працюють на території міста, документів, які ми плануємо прийняти у найближчому майбутньому, дасть можливість якісно впорядкувати цей процес, враховуючи інтереси всіх сторін: і територіальної громади, і безпосередньо операторів цього ринку послуг».

Саме з такою метою і відбулась перша зустріч, під час якої підприємці отримували відповіді на свої запитання та висловлювали пропозиції з приводу Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті. За їх словами, ця зустріч надала можливість чітко зрозуміти, яка перспектива на них чекає. Операторів влаштовує те, що з’являться прості і зрозумілі правила гри і що вони можуть взяти безпосередню участь у їх формуванні.

Найближчим часом кожен із них буде працювати над модернізацією своїх рекламних конструкцій, адже відповідно до нової Концепції, білборди та сітілайти повинні мати сучасний естетичний та привабливий вигляд, а їх кількість і типи будуть регулюватись для різних частин міста – у центрі рекламних конструкцій буде менше і за розмірами вони теж будуть більш компактними.


Переглядів: 3419
Поширень: 0