У США побачив світ перший журнал з відео-рекламою.
Свіжий випуск щотижневого розважального видання Entertainment Weekly містить плоскі ідкокристалічні дисплеї, на яких демонструється реклама напою Pepsi Max і трейлери телепередач каналу CBS.
Крім того, журнал забезпечений вбудованими динаміками, тому читачі (або все-таки глядачі?) можуть не лише дивитися, але і слухати рекламу. Кожна сторінка з дисплеєм зберігає в цілому 40 хвилин рекламного відео.
Рідкокристалічні дисплеї завтовшки 2,7 мм, порівняні за розміром з екранами телефонів, обладнані акумуляторами, які можна заряджати через порт міні-USB. Одного заряду батареї вистачить на 70 хвилин перегляду.
Відеоролики запускаються, як тільки читач перевертає сторінку; схожа технологія використовується сьогодні в музичних листівках.
Втім, у видання з відеорекламою є і декілька очевидних вад. По-перше, сторінки з дисплеями товщі за інші, тому журнал неможливо швидко перегорнути від початку до кінця. По-друге, реклама завантажується далеко не відразу, на це йде кілька секунд.
Entertainment Weekly з відеорекламою отримали кілька тисяч передплатників у Лос-Анджелесі та Нью-Йорку. Про те, в яку суму експеримент обійшовся рекламодавцям (CBS і Pepsi), не повідомляється.
Технологію "відео на папері" розробила американська компанія Americhip, яка також пропонує випускати ароматизовані журнали, із запашними сторінками.
Свіжий випуск щотижневого розважального видання Entertainment Weekly містить плоскі ідкокристалічні дисплеї, на яких демонструється реклама напою Pepsi Max і трейлери телепередач каналу CBS.
Крім того, журнал забезпечений вбудованими динаміками, тому читачі (або все-таки глядачі?) можуть не лише дивитися, але і слухати рекламу. Кожна сторінка з дисплеєм зберігає в цілому 40 хвилин рекламного відео.
Рідкокристалічні дисплеї завтовшки 2,7 мм, порівняні за розміром з екранами телефонів, обладнані акумуляторами, які можна заряджати через порт міні-USB. Одного заряду батареї вистачить на 70 хвилин перегляду.
Відеоролики запускаються, як тільки читач перевертає сторінку; схожа технологія використовується сьогодні в музичних листівках.
Втім, у видання з відеорекламою є і декілька очевидних вад. По-перше, сторінки з дисплеями товщі за інші, тому журнал неможливо швидко перегорнути від початку до кінця. По-друге, реклама завантажується далеко не відразу, на це йде кілька секунд.
Entertainment Weekly з відеорекламою отримали кілька тисяч передплатників у Лос-Анджелесі та Нью-Йорку. Про те, в яку суму експеримент обійшовся рекламодавцям (CBS і Pepsi), не повідомляється.
Технологію "відео на папері" розробила американська компанія Americhip, яка також пропонує випускати ароматизовані журнали, із запашними сторінками.