Напередодні річниці свого створення, Міністерство доходів і зборів продовжує системну роботу щодо впровадження європейських стандартів обслуговування для всіх платників податків. І ці стандарти – спрямовані на розвиток підприємницької ініціативи, створення в нашій області максимально комфортних умов для ведення бізнесу. На Вінниччині успішно працює вже 15 ЦОПів, створених на базі податкових інспекцій. А у п’ятницю ще один Центр відкрили у Теплику.

У Теплику відкрили Центр обслуговування платників

«Ефективний сервіс, неупереджене ставлення до платників, підвищення рівня податкової культури – це наші пріоритети у взаємовідносинах з бізнесом. А одне із завдань − максимальне територіальне покриття сервісних центрів на всій території Вінницької області»,− заявив Геннадій Федик під час урочистого відкриття нового ЦОПу в Теплику. Ці пріоритети мають чіткий алгоритм реалізації в Стратегії розвитку Міністерства доходів і зборів, розрахованій на 5 років.

Також, посадовець висловив сподівання, що відкриття нових центрів, в тому числі у Теплицькому районі, надасть нового імпульсу у взаємній співпраці Міністерства доходів і зборів та платників податків.

У Теплику відкрили Центр обслуговування платників

Присутній на відкритті голова Теплицької райдержадміністрації Василь Малярчук зазначив, що відкриття таких Центрів це один з великих кроків на шляху до європейського розвитку. Зручне приміщення, кваліфікований та уважний персонал, гнучкий та зручний час роботи – це ознаки підвищення рівня податкової культури та обслуговування.

Голова Теплицької районної Ради Леонід Габінський, стояв у витоків податкової служби цього району, оскільки був першим її керівником. Він відмітив великі позитивні зрушення у сфері обслуговуванні платників. Служба з фіскального органу поступово перетворюється у сервісну. Сьогодні можна отримати якісну консультацію, а головне завдання податківців – не провести перевірку, а донести до громадян важливість сплати податків аби вони робили це свідомо, без примусу. У 2013 накладено мораторій на проведення перевірок і продовжено його до 2014.

У Теплику відкрили Центр обслуговування платників

Голова Теплицької районної організації роботодавців Григорій Чех під час відкриття сказав: «Нам приємно те, що сьогодні з’являються нові сервіси, зокрема електронна звітність. Я знаю, що зараз готуються й інші новації: ведення електронного обліку – книги доходів і витрат, електронні перевірки. Як на мене, хто чесно, сумлінно і прозоро вестиме такий облік, їм боятись нічого – це лише зменшить наші контакти з податківцями».

У Теплику відкрили Центр обслуговування платників

ЦОП у Теплику також відповідає всім стандартам та вимогам, що затверджені Міністерством доходів та зборів. Він обладнаний камерами відеоспостереження. В режимі он-лайн керівництво ДПІ та фахівці моніторингового центру Міністерства доходів та зборів можуть побачити все, що відбувається у ЦОПі, відтак, спрямовувати роботу працівників у необхідному напрямку; наявні скриньки відгуків та пропозиції, повідомлення з яких кожного тижня опрацьовує спеціальна комісія; у ЦОПі працюють кваліфіковані спеціалісти, консультант модератор, які проходять контрольні тестування.

Відкриття Центру стало справжнім святом для тепличчан. Перші відвідувачі ЦОПу відзначили, що діалог влади з бізнесом покращується: навіть у віддаленому, маленькому районі можна скористатися дійсно європейським рівнем обслуговування.



Переглядів: 5081
Поширень: 0