Муніципально-громадський центр “Е-урядування” буде діяти в рамках проекту “Формування партнерства громадськості та органів місцевого самоврядування у сфері розвитку публічного Е-урядування” Міжнародного фонду “Відродження”.

Головним завданням Центру є підтримка розвитку електронного урядування та електронної демократії на прикладі діючих проектів, формування та підтримки експертного середовища в даній сфері.

Ваші резюме та мотиваційний лист прохання надсилати за адресою: [email protected]

Телефон для довідок: 063 7770250

Кінцевий термін подання документів - 20 січня 2012 року.

Кваліфікаційна характеристика керівника Муніципально-громадського центру Е-урядування

Основні обов’язки:

  • Адміністрування роботи Муніципально-громадського центру Е-врядування;
  • Комунікація із представниками органів місцевого самоврядування, органів виконавчої влади, НУО та ЗМІ;
  • навчальних заходів з тематики е-врядування / е-демократії (підбір тренерів, підготовка навчальних матеріалів);
  • Моніторинг результативності проведених навчальних заходів;
  • Підготовка проектів у відповідній сфері, поточних та перспективних планів роботи;
  • Підготовка інформаційних матеріалів, що стосуються проекту, виступів, проектів доповідей, співдоповідей з питань роботи E-government для розгляду на сесіях, колегіях, нарадах відповідного органу виконавчої влади;
  • Підготовка матеріалів для проведення прес-конференцій, брифінгів, зустрічей з представниками засобів масової інформації, інших матеріалів для ЗМІ;
  • Підготовка звітів про діяльність Муніципально-громадського центру “Е-врядування”.
  • Готовність до поїздок та відряджень;

Вимоги до кандидата:

  • досвід роботи (конкретизуйте, будь ласка);
  • вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • знання Конституції України; актів законодавства та нормативних документів, що стосуються самоврядування та електронного врядування;
  • завдання структури, завдання та функції електронного врядування;
  • форми та методи роботи із засобами масової інформації; вміння працювати з середовищем Windows 7, володіти програмним пакетом Microsoft Office 2010, обов’язкове знання MS PowerPoint, MS SharePoint;
  • знання та розуміння систем цифрового підпису та електронного документообігу;
  • високий рівень вербальної та письмової презентації своєї роботи; комунікабельність, вміння працювати в команді досвід з розробки і проведення тренінгів для різних груп фахівців і клієнтів володіння українською, російською, англійською мовами на високому рівні.

Кваліфікаційна характеристика системного адміністратора Муніципально-громадського центру Е-урядування

Основні обов’язки:

  • встановлення, налаштовування і адміністрування системного і мережевого програмного забезпечення;
  • обслуговування серверного та мережевого обладнання, забезпечення цілісності резервування інформації;
  • реалізація політики інформаційної безпеки, реалізація політики розмежування доступу до мережевих ресурсів;
  • ведення технічної та звітної документації;

Вимоги до кандидата:

  • вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • професійний досвід - від 1 року;
  • навики роботи з технологіями і операційними системами родини Microsoft: Windows (ХР, Windows 7, Server 2003, Server 2008 R2), Exchange, Project Server, Share Point;
  • знання у галузі web-технологій, (Apache, SQUID, PERL/CGI, PHP, MySQL);
  • навики організації і налаштування серверних і мережевих продуктів;
  • знання новинок у сфері високих технологій;
  • уміння успішно представляти і себе, і свій продукт; аналітичний склад розуму;
  • знання технічної іноземної мови (англійської); комунікабельність, активність, уміння працювати в команді ;

Контакти
Олег Левченко

Громадська організація “Подільска агенція регіонального розвитку”
[email protected]
063 7770250
http://www.pard.org.ua/


Переглядів: 2649
Поширень: 0