Під час складання списку основним критерієм “спільнот” чи “сторінок” музеїв у Фейсбуці стали кількість “лайків-вподобань” користувачів мережі і кількість “друзів”. А у рейтингу ВКонтакте — кількість “членів групи”, “підписувачі” і “друзі”.

У Фейсбуці сторінка Вінницького обласного краєзнавчого музею має аж 3 користувачі, а ВКонтакте — 182. При цьому інші музеї Вінниччини взагалі не потрапили до списку — їх просто немає у соціальних мережах.

У той же час “Pprostir.Museum” визнає, що ці підрахунки досить умовні. Адже певна кількість галерей, музейних установ функціонують не в обласний центрах, а отже не мають постійного доступу до Інтернету, чи збирають досить вузьку аудиторію.

Як інформує видання, Фейсбук – це всесвітня мережа, а ВКонтакте — пострадянська. Перша мережа збирає більш якісну аудиторію. Там представлені політики, діячі культури, відомі люди. Тому пости на сторінках Фейсбук стають джерелом новин нарівні із новинами традиційних ЗМІ. Натомість ВКонтакте збирає аудиторію із молодих людей. Велика кількість контенту у цій мережі — побутові теми, розваги і об’єднання людей у групи за інтересами, які часто зникають і виникають, і тим самим засмічують ефір.

Недопрацювання, щодо популяризації ВОКМ у Інтернеті, визнає директор музею Катерина Висоцька.

- Мабуть, ми все-таки більше консерватори і зайняті безпосередньою роботою в музеї, а поширенню інформації про музей у соцмережах приділяли не достатню увагу. Наступного року ми виправимось. Окрім піару Інтернет-сторінки музею, думаю, у 2013 році ми активізуємо роботу у мережах, - говорить вона.

Найбільше користувачів мережі Фейсбук зібрали сторінки галереї “PinchukArtCentre” (кількість лайків — 10793) “Mysteskyi Arsenal” (кількість лайків - 5003) і “Мамаєва Слобода” (кількість лайків — 3873). Лідерами рейтингу ВКонтакте стали сторінки “Харківська муніципальна галерея” (кількість членів групи - 1239), “галерея “Дзига” (кількість членів групи - 868) і Дніпропетровський національний історичний музей (кількість членів групи — 764).

У травні 2013 року “Pprostir.Museum” обіцяє здійснити повторний аналіз користувачів музейних сторінок і тим самим прослідкувати динаміку зростанні і падіння популярності мистецтва. Поправити рейтинг вінницького музею можемо ми з вами, приєднавшись до них: Facebook, ВКонтакте.



Переглядів: 3537
Поширень: 0