Концерн Поділля

"креативна" реклама

Як вдалося дізнатися газеті «МІСТО», це зображення викликало обурення ветеранів, які проживають у цьому мікрорайоні. У результаті, за наказом міського голови Володимира Гройсмана міське управління архітектури зобов’язало зняти плакат – адже зображення рекламоносія нехтує моральними та етичними нормами, стверджується у документі. Втім, плівку, на якій нанесено зображення, від металевої поверхні борду відірвати не вдалося. Отож, вирішили просто закрити плакат білою тканиною, аби зображення не було видно.

- Ми не задоволені тим, що цей біг-борд знімають, ми самі розробляли дизайн цього рекламного щита, - каже Андрій, власник магазину, який і рекламував цей біг-борд. – Втім, приємно, що на нашу рекламу звернули увагу. Хай навіть і таку.

Вартість демонтажу зображення обійдеться у 400 грн. Вартість самого ж плакату – 800 грн. Як зізнається Андрій, робили це зображення надовго. Планувалося, що воно висітиме на щиті десь півроку-рік. Але – не так сталося, як гадалося. «Дівчинка на унітазі» протрималася лише три місяці. Тепер доведеться розробляти нове креативне зображення для реклами магазину.


Переглядів: 5302
Поширень: 0

Меблі для дому - ПетроЦентр