Концерн Поділля

Адже велике скупчення автомобілів призводить до підвищення аварійності. До того ж, навколо пам’ятки історії та архітектури, яким автомобільний рух тільки шкодить. Отож – Соборну зроблять платною, таки чутки стали поширюватися в середовищі автомобілістів.

У відділі профілактики безпеки дорожнього руху УДАІ УМВС України у Вінницькій області зазначили: Державтоінспекція не може ініціювати платний проїзд будь-якою вулицею міста. Та й до того ж, яка система контролю може бути за водіями: перевіряти квитанції для кожної автівки? Це тільки ускладнить рух. Існуючої колись системи перепусток, які видавали у виконкомі, вже немає. Хоча, що й казати, вона таки обмежувала рух центральною вулицею. Адже тоді мали право в’їжджати на Соборну тільки ті, хто тут проживає чи працює.

Як запевнив мер Вінниці Володимир Гройсман, ніхто не збирається робити платним проїзд по центральній вулиці міста.

- Польська делегація пропонувала нам зробити платні парковки в центральній частині міста, - каже Володимир Борисович. – Насправді, у європейських муніципалітетів є така практика – вони всіма силами намагаються обмежити кількість автомобілів у центральних частинах міста. Єдиний шлях до такого обмеження – зробити перебування автомобіля в центральній частині міста невигідним. Втім, у нас таких планів наразі немає.


Переглядів: 3687
Поширень: 0

Меблі для дому - ПетроЦентр