Сьогодні у Вінниці стартував проект «Розвиток інклюзивної освіти, як один із факторів впливу на формування міського бюджету». У його рамках у місті відбудуться фокус-групи та тренінги за участю батьків, які мають дітей з інвалідністю та вчителів аби визначити конкретні першочергові завдання для розвитку інклюзивного середовища у місті. Також будуть проведені виховні години для учнів «Ми такі ж як і ви» для уникнення бар’єру між дітьми з інвалідністю та здоровими дітьми.

У Вінниці стартував проект по розвитку інклюзивної освіти30 вересня у Вінниці відбулася нарада, присвячена старту проекту «Розвиток інклюзивної освіти, як один із факторів впливу на формування міського бюджету». Його реалізує Вінницька громадська організація молоді з обмеженими фізичними можливостями «Гармонія» за підтримкою фахівців департаменту освіти Вінницької міської ради та департаменту фінансів Вінницької міської ради. За фінансової підтримки Фундації ПАУСІ, Європейського Союзу та Центральноєвропейської ініціативи.

У рамках проекту розроблятимуться пріоритетні напрямки реалізації міської програми «Розвиток освіти м. Вінниця на 2013-2020 роки» в розділах «Інтегрована та інклюзивна освіта». До процесу інклюзивної освіти залучатимуть батьків дітей з інвалідністю, буде проведена робота й по удосконаленню педагогічних методів роботи з учнями цієї категорії. Створюватимуться умови для участі усіх дітей в начальному процесі.

«Інклюзивне середовище у місті потрібно розбудувати планово. Зрозуміло, що все за один день зробити не можливо. У Вінниці діє міська програма розвитку освіти, у якій є пункти по розвитку інклюзивної освіти. Ми разом з батьками, вчителями та всім освітнім середовищем повинні визначити, які завдання є першочерговими, які конкретні кроки потрібно робити, щоб можна було закласти їхню реалізацію у міський бюджет або залучити грантові кошти», – розповідає голова ГО «Гармонія» Раїса Панасюк.

У Вінниці стартував проект по розвитку інклюзивної освітиТакож Раїса Панасюк розповіла, що у рамках проекту будуть проведені фокус-групи та тренінги за участю батьків, які мають дітей з інвалідністю, вчителів, психологів, представників громадських організацій, щоб виробити спільне бачення розвитку інклюзивного середовища у місті. Для учнів проводитимуть виховні години «Ми такі ж як і ви», де розповідатимуть історії успішних людей з інвалідністю. Це допоможе уникнути психологічних бар’єрів між дітьми з інвалідністю та звичайними учнями.

«Останнім часом кількість дітей, які навчаються вдома, у Вінниці трохи зменшилася, у зв’язку з цим я хочу подякувати тим батькам, які усвідомили, що діти повинні ходити до школи і бути в соціумі. Треба розуміти, що ніхто крім нас з вами не зробить життя наших дітей кращим. Лише разом, спільними зусиллями, ми можемо зробити так, щоб кожна дитина міста відчувала себе в теплому, затишному, родинному колі, могла реалізуватися і розвиватися», – зазначив директор департаменту освіти Володимир Буняк.



Переглядів: 3680
Поширень: 0