У Вінниці триває робота над розробкою бренду міста та маркетингової стратегії. Наразі розпочинається вивчення громадської думки – опитування вінничан, яке буде відбуватись в мережі Інтернет, на вулицях міста та в різних закладах і установах.

Розробка бренду здійснюється у партнерстві з Проектом ПРОМІС, який реалізується Федерацією канадських муніципалітетів (ФКМ) за фінансової підтримки Уряду Канади.

Для формування бренду та маркетингової стратегії у місті створена робоча група, яка працює під керівництвом фахівців Проекту ПРОМІС. До її складу увійшли представники громадських організацій, історичних товариств та культурної спільноти, науковці, медіа, голови постійних депутатських комісій міської ради та інші спеціалісти.

Перша робоча зустріч відбулась 26 липня. Наразі стартувало вивчення громадської думки.

Взяти участь в опитуванні можуть всі бажаючі. Окрім он-лайн анкетування, збирати думки вінничан будуть і на вулицях міста. Їх результати у подальшому будуть використані під час визначення бренду міста.

Опитування має на меті допомогти зрозуміти, які особливості та унікальні риси свого міста бачать вінничани, які споруди вважають символами, які місця люди найчастіше відвідують, чим пишаються містяни.

Можливість пройти опитування та долучитися до створення бренду міста є у всіх бажаючих. Анкета знаходиться за посиланням.



Переглядів: 2901
Поширень: 0