Для більш зручного доступу громадян до архівних даних завершується розробка веб-сторінки державного архіву, створюється система електронного цифрового архіву. Вже створено науково-довідкову картотеку документів з особового складу.

«Задоволення запитів громадян – це безумовний пріоритет в роботі державного архіву області», - зазначив Юрій Легун.

Громадяни найбільше звертаються з питаннями приватизації земельних ділянок та підтвердження права власності на нерухоме майно. У 2009 році державним архівом області виконано 5152 запити з цих питань.

Під час прес-конференції директор державного архіву у Вінницькій області повідомив, що в регіоні значно зріс попит на звернення стосовно польського походження родин, підтвердження якого дає можливість отримати «карту поляка».

Також зросла кількість звернень щодо підтверджень шлюбів і народжень. У 2009 році видано 1600 довідок.
«Громадяни можуть замовляти таку послугу державного архіву як вивчення «родинного древа», - сказав Юрій Легун.

Проблемним питання на сьогоднішній день залишається проблема кадрів та спеціалізованих приміщень. В районах області працюють по одній, дві людини. Наповненість архівних приміщень Вінниці становить 80% і вже зараз необхідно шукати приміщення для зберігання архівних документів.

Для довідки

На території Вінницької області функціонує 27 архівних відділів райдержадміністрацій, 6 архівних відділів міських рад, 24 трудових архіви, створених при районних радах.

Інформація про місцезнаходження документів для видачі архівних довідок.

Про місцезнаходження документів
для видачі архівних довідок щодо підтвердження:

  • трудового стажу і заробітної плати – установи і організації за місцем роботи, трудові архіви, сільські ради, архівні відділи в районах, держархів області;
  • проживання на окупованій території – держархів області;
  • обрання депутатами, нагородження – держархів області, архівні відділи в районах, нагородна група облдержадміністрації;
  • навчання – держархів області, архівні відділи райдержадміністрацій та міські архівні відділи, трудові архіви (ліквідованих установ навчальних закладів);
  • майнові відносини – державний нотаріальний архів, держархів області, бюро технічної інвентаризації;
  • реєстрації народження, одруження, смерті – відділи реєстрації актів цивільного стану обласного управління юстиції, такі ж відділи в районах і містах, держархів області;
  • переселення з Польщі, Чехословаччини – держархів Львівської області (м. Львів, вул. Підвальна, буд.13), держархів області;
  • службу і роботу в радянській армії в часи Великої Вітчизняної війни і перші повоєнні роки, про загиблих і пропавши безвісти – Центральний архів Міністерства оборони Росії (Московська обл., м. Подольськ, вул. Кірова, буд.34);
  • поранення та лікування в госпіталі в роки війни – Військово-медичний музей Міністерства оборони Росії (м. Санкт-Петербург, Лазерний провулок, буд. 12);
  • участь у підпільно-партизанському русі – держархів області, Центральний державний архів громадських організацій України (м. Київ-11, вул. Кутузова, буд. 8);
  • про репресованих, розкуркулювання – управління СБУ, МВС у Вінницькій області, держархів області;
  • родинні корені – держархів області;
  • вивезення до Німеччини на примусові роботи, перебування в гетто – держархів області;
  • перебування в евакуації – Российский Красный Крест, Центр розыска и информации общества Красного Креста (ЦРИ РОКК) Кузнецкий мост,18/7 Москва, Россия 107031.


Переглядів: 6648
Поширень: 0