Концерн Поділля

Реформа сервісних центрів МВС – це безпрецедентний випадок створення єдиної концепції надання державних послуг по всій Україні, запровадження державно-приватних партнерських відносин та інноваційних підходів, доступності державної установи для громадян та комунікаційної відкритості. Успіхи реформи стали можливими за підтримки державних установ, міжнародних партнерів та громадських ініціатив.

«Темп проведення нашої реформи дуже інтенсивний і ми не збираємося його збавляти. За цей час майже вся Україна відчула зручності та переваги нових сервісних центрів МВС, ми запустили мобільні сервісні центри МВС, понад 1000 000 громадян перевірили свої знання на онлайн-тренажері З ПДР, понад 2 000 000 – скористалися нашими нововведеннями у послугах» - акцентує увагу начальник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.

Нові сервісні центри МВС запрацювали по всій країні. Був реалізований план: презентувати 50 центрів нового зразка. Вони об’єднані єдиною візуальною концепцією, побудовані за принципом відкритого офісу, інклюзивні, обладнані електронною чергою, інформаційними боксами, системою оцінки якості послуг.

Успішно завершилася Всеукраїнська Програма стажування.

За результатами набору у фронт-офіси сервісних центрів МВС було працевлаштовано 52% учасників. Вони пройшли тренінги з клієнтоорієнтованості, з них 97% ніколи раніше не працювали с системі органів МВС, натомість 79% мають досвід роботи у сфері обслуговування.

Мобільні сервісні центри МВС надали 15 075 послуг за 8 місяців роботи. Спеціально обладнані машини виїжджають на запити місцевих органів влади у найвіддаленіші населені  пункти 20 українських областей і на місці надають популярні послуги сервісних центрів МВС.

Понад 4 000 000 клієнтів,  які щороку відвідують сервісні центри МВС, змогли оцінити швидкість та зручність надання послуг. В 2017 році тут було проведено 1 287 836 реєстраційних операцій, вперше видано 352 840 посвідчень водія, виявлено 1124 авто зі зміненими чи підробленими номерами, 226 викрадених транспортних засобів.

Нововведення в послугах сервісних центрів МВС стосувалися мінімізації часу отримання послуги: тепер він становить від 30 хвилин до трьох годин. Окрім цього було запроваджено фотофіксацію під час проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, почали видавати міжнародне посвідчення водія, запровадили сервіс перевірки документів для подорожі за кордон на авто. Тепер в сервісних центрах МВС можна замовити онлайн довідку про несудимість.

Впроваджені нові тести з ПДР. Попередньо їх вперше винесли на громадське обговорення, в якому взяли участь 10 706 осіб. Експертною групою було опрацьовано 3500 відгуків та внесено 800 поправок. Усі питання викладені у відкритому доступі на сайті Головного та Регіонального сервісних центрів МВС, а також на сайті ГСЦ працює онлайн-тренажер, за допомогою якого можна безкоштовно та необмежену кількість разів перевіряти свої знання. За 5 місяців роботи сервісу ним скористалися понад 1 000 000 разів.

Окрім цього, у 2018 році заплановані наступні нововведення: онлайн-запис на отримання послуг та складання іспитів в СЦ МВС, онлайн-замовлення індивідуальних номерних знаків, запровадження персонального діджитал-кабінету власника авто, відеофіксація практичних іспитів на отримання водійського посвідчення та інші.



Переглядів: 1008
Поширень: 0

Меблі для дому - ПетроЦентр