Виконком схвалив Концепцію розвитку зовнішньої реклами у місті. Цей документ формулює єдину міську політику у цій сфері, а також покликаний забезпечити у процесі розміщення рекламних засобів розумний баланс між комерційними інтересами та збереженням цілісності оточуючої забудови. Концепція на довгострокову перспективу визначає основні напрямки та принципи здійснення регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами та є базою для подальшої нормотворчої діяльності виконавчого комітету Вінницької міської ради у цій сфері.

Документ спрямований на вирішення таких основних проблем, як надмірна концентрація та хаотичність розміщення рекламних засобів, неузгодженість між собою типів та форматів рекламоносіїв, їх застарілість, превалювання великоформатної зовнішньої реклами.

Для модернізації парку рекламних засобів буде встановлено адаптаційний період до трьох років, аби оператори ринку змогли привести конструкції у відповідність до нових вимог. Тож вже незабаром білборди та сітілайти набуватимуть сучасного естетичного та привабливого вигляду, а їх кількість і типи будуть регулюватись для різних частин міста – у центрі рекламних конструкцій буде менше і за розмірами вони теж будуть більш компактними.


Переглядів: 3738
Поширень: 0