Така ціна тепер найдорожчих гумових виробів №2, як називали їх у радянські часи, коли сексу не було взагалі. Нині ситуація інша: купувати презервативи вже ніхто не соромиться, але через кризу та падіння гривні це стає дорогим задоволенням. Особливо для молоді.
"Думаю, що економити на цьому не можна – це першочергова потреба молоді".
"На самом деле считаю, что презерватив – это тот продукт, котрый не должен дорожать".
"Дуже погано, але мабуть кількість населення України збільшиться після цього".
"Вважаю, що для тієї ситуації, яка в нас є на рахунок СНІДу, це дуже і дуже негативна тенденція".
На жаль, соціальна реклама достукується не до кожного. Україна вже не перший рік сумний лідер у Європі за темпами поширення ВІЛ-СНІДу. І здорожчання презервативів цю небезпечну тенденцію лише зміцнить, бідкаються у Всеукраїнській мережі людей, які живуть з ВІЛ-СНІД . Адже понад 40 відсотків заражень у нашій країні стається саме статевим шляхом.
Дмитро Шерембей, керівник департаменту комунікацій Всеукраїнської мережі людей, що живуть з ВІЛ -СНІД: "К 15-му году в Украине будет умирать от этого заболевания в среднем более 100 человек в день. Украина вступает на путь пандемии уже, и на сегодняшний день нам не надо ожидать, когда это наступит, чтобы не пожать страшную историю Африки".
Окрім зростання кількості ВІЛ-інфікованих, недоступність презервативів може спричинити й спалах різних венеричних захворювань. Але навряд чи спричинить бебі-бум. Радше зросте кількість абортів, з жалем прогнозують лікарі.
Усі ці ризики розуміють і постачальники контрацептивів. Вони кажуть: готові знизити ціни, але тоді, коли курс стабілізується. Наразі ж понад 90% презервативів у нас імпортні. Тому й дорогі. Втім вихід є – завозити контрацептиви середньої вартості.
Олег Жаров, директор з продажу “Медком Україна”: "И в аптеках, и в киосках, и в супермаркетах мы сейчас попытаемся создать разные ценовые предложения, таким образом, мы считаем, что напряженность данной проблемы этим будет снята".
На краще сподіваються і в благодійному Фонді Олени Франчук «АНТИСНІД». Фонд уже провів консультації з найбільшими постачальниками презервативів, і тепер спільно працюють над тим, щоб виріб №2 був доступним для більшості співвітчизників. Та головне не ціна, а усвідомлення того, що захищений секс – запорука здоров‘я.
Павло Піменов, директор з комунікацій Фонду Олени Франчук "АНТИСНІД": "Фонд “АНТИСНІД” пропагує безпечний секс. Він намагається захистити людей через зміну їх поведінки. Тобто, поведінка, яка зміниться на більш безпечну, вона, безумовно, дає можливість людям себе захистити".
"Думаю, що економити на цьому не можна – це першочергова потреба молоді".
"На самом деле считаю, что презерватив – это тот продукт, котрый не должен дорожать".
"Дуже погано, але мабуть кількість населення України збільшиться після цього".
"Вважаю, що для тієї ситуації, яка в нас є на рахунок СНІДу, це дуже і дуже негативна тенденція".
На жаль, соціальна реклама достукується не до кожного. Україна вже не перший рік сумний лідер у Європі за темпами поширення ВІЛ-СНІДу. І здорожчання презервативів цю небезпечну тенденцію лише зміцнить, бідкаються у Всеукраїнській мережі людей, які живуть з ВІЛ-СНІД . Адже понад 40 відсотків заражень у нашій країні стається саме статевим шляхом.
Дмитро Шерембей, керівник департаменту комунікацій Всеукраїнської мережі людей, що живуть з ВІЛ -СНІД: "К 15-му году в Украине будет умирать от этого заболевания в среднем более 100 человек в день. Украина вступает на путь пандемии уже, и на сегодняшний день нам не надо ожидать, когда это наступит, чтобы не пожать страшную историю Африки".
Окрім зростання кількості ВІЛ-інфікованих, недоступність презервативів може спричинити й спалах різних венеричних захворювань. Але навряд чи спричинить бебі-бум. Радше зросте кількість абортів, з жалем прогнозують лікарі.
Усі ці ризики розуміють і постачальники контрацептивів. Вони кажуть: готові знизити ціни, але тоді, коли курс стабілізується. Наразі ж понад 90% презервативів у нас імпортні. Тому й дорогі. Втім вихід є – завозити контрацептиви середньої вартості.
Олег Жаров, директор з продажу “Медком Україна”: "И в аптеках, и в киосках, и в супермаркетах мы сейчас попытаемся создать разные ценовые предложения, таким образом, мы считаем, что напряженность данной проблемы этим будет снята".
На краще сподіваються і в благодійному Фонді Олени Франчук «АНТИСНІД». Фонд уже провів консультації з найбільшими постачальниками презервативів, і тепер спільно працюють над тим, щоб виріб №2 був доступним для більшості співвітчизників. Та головне не ціна, а усвідомлення того, що захищений секс – запорука здоров‘я.
Павло Піменов, директор з комунікацій Фонду Олени Франчук "АНТИСНІД": "Фонд “АНТИСНІД” пропагує безпечний секс. Він намагається захистити людей через зміну їх поведінки. Тобто, поведінка, яка зміниться на більш безпечну, вона, безумовно, дає можливість людям себе захистити".