Проект дає можливість студентам-переможцям стати першими в Україні, хто апробує кращі світові практики академічної мобільності студентів, що вже декілька століть діють в європейських країнах. Переможці Проекту у лютому залишать alma-mater і протягом двох місяців навчатимуться в іншому місті та новому для них Університеті.

Фонд «Люди Майбутнього» відкриває нові можливості для студентів

Мета безпрецедентного проекту «Освіта Країною», що розпочався у жовтні 2009 року, – впровадження в Україні кращих світових освітніх практик, адаптація їх до українських потреб та реалій. Протягом двох місяців студенти надсилали анкети з інформацією про свою наукову діяльність, авторські статті, участь у конференціях. Окрім академічної успішності студентів, було звернено увагу на особистісні якості конкурсантів, такі як відкритість, комунікабельність, готовність до швидкої адаптації в нових умовах. У конкурсі взяли участь студенти ІІ та ІІІ курсів, які виявили бажання отримати нові знання в іншому ВНЗ, ознайомитися з іншою науково-освітньою школою, знайти нових друзів, колег і однодумців, відкрити для себе країну та зарядитись енергією іншого міста. Найбільша кількість анкет-заявок надійшла з Львівської, Донецької та Одеської областей.

Фонд «Люди Майбутнього» відкриває нові можливості для студентів

Одна із студенток про мотивацію участі у Проекті: «Цікавою мені видається, перш за все, об\'єктивна новизна ідеї. Існує безліч закордонних стипендіальних програм та грантів, але відчути атмосферу рідних ВНЗ ідея свіжа, у дечому екзотична. Безперечними перевагами, а відтак приводом зацікавитись, є перспектива професійного розвитку, нових знайомств, можливість випробувати себе» (Ложко Марія, учасниця Проекту, студентка Дніпропетровського національного університету ім. О. Гончара).

Фонд «Люди Майбутнього» відкриває нові можливості для студентів

Для учасників обрано кафедри та спеціальності максимально наближені до тих, на яких вони навчаються у alma-mater. Студенту буде запропоновано індивідуальний навчальний план, програма якого максимально враховуватиме специфіку навчальної програми його рідного ВНЗ. У кожному ВНЗ за студентами закріплені куратори, які допомагатимуть у вирішенні навчальних, побутових та інших організаційних моментів. Також на переможців чекають волонтери Фонду, які сприятимуть адаптації студента у новому середовищі. Безперечно, тридцятка студентів з 24-ох університетів країни – це відкриті до нового, сміливі та цілеспрямовані молоді люди.

Фонд «Люди Майбутнього» відкриває нові можливості для студентів

Святослав Вакарчук, засновник Фонду, про Проект: «Всі прості речі лежать на поверхні – так було і з цим Проектом. Практика мобільності студентів існує і активно розвивається у світі вже сотні років, та в Україні цю ідею досі ніхто не реалізував. Фонд, враховуючи те, що освіта є ключовим напрямком його діяльності, вирішив провести такий пілотний проект «Освіта Країною». На мою думку, 30 переможців будуть першими ластівками у великому русі мобільності студентів, які об’єднають як мінімум молодь України, як максимум всю країну».

Фонд «Люди Майбутнього» відкриває нові можливості для студентів

Університети, що приймають на навчання переможців проекту «Освіта Країною»:

КИЇВ

  • Київський національний університет імені Тараса Шевченка
  • Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
  • Національний авіаційний університет

ЛЬВІВ

  • Львівський національний університет імені Івана Франка
  • Національний університет "Львівська політехніка"

ЧЕРНІВЦІ

  • Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

ХАРКІВ

  • Харківський національний університет імені Василя Каразіна
  • Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

ДОНЕЦЬК

  • Донецький національний університет

ОДЕСА

  • Одеський національний університет імені Іллі Мечникова

Перелік переможців 

Прізвище та ім’я Alma-mater Курс Їде в університет:
Алексеєнко Катерина Вінницький державний аграрний університет ІІІ Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
Більчук Василь Національний університет водного господарства та природо користувача ІІ Національний університет «Львівська політехніка»
Бондарєва Христина Львівський національний університет імені Івана Франка ІІ Одеський національний університет імені Іллі Мечникова
Булгакова Альона Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна ІІІ Львівський національний університет імені Івана Франка
Василенко Владлен Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна ІІІ Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
Георгієв Михайло Одеський національний університет імені Іллі Мечникова ІІІ Львівський національний університет імені Івана Франка
Головіна Юлія Херсонський державний університет ІІ Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Гречка Юлія Миколаївський державний університет ІІІ Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Грицюк Ірина Івано-Франківський інститут менеджменту Тернопільського національного економічного університету ІІІ Національний авіаційний університет (м.Київ)
Жерж Наталя Національний університет державної податкової служби України ІІІ Одеський національний університет імені Іллі Мечникова
Камонгар Ганна Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» ІІІ Донецький національний університет
Кардаш Ірина Рівненський інститут Відкритого міжнародного університету розвитку людини»Україна» ІІІ Донецький національний університет
Липинська Ольга Львівський національний університет імені Івана Франка ІІІ Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Ложко Марія Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара ІІІ Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Лук’яненко Дмитро Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського ІІІ Національний авіаційний університет (м.Київ)
Мажарова Наталя Одеська національна юридична академія ІІ Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Мазурик Вікторія Одеський національний університет імені Іллі Мечникова ІІІ Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
Максимчук Наталія Чорноморського державного університету імені Петра Могили ІІІ Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Маяцька Юлія Український державний хіміко-технологічний університет ІІІ Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Мірошник Раїса Херсонський національний технічний університет ІІ Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
Пазуханич Василь Ужгородський національний університет ІІІ Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
Петрова Анна Одеський національний університет імені Іллі Мечникова ІІ Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Рибачок Роман Тернопільський національний економічний університет ІІ Національний авіаційний університет (м.Київ)
Романюк Альона Волинський національний університет імені Лесі Українки ІІ Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Самченко Ірина Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара ІІ Львівський національний університет імені Івана Франка
Тристюк Марина Донбаська національна академія будівництва і архітектури ІІІ Національний університет «Львівська політехніка»
Трусова Катерина Запорізький національний технічний Університет ІІ Національний університет «Львівська політехніка»
Фурлет Андрій Харківський гуманітарний університет "Народна українська академія" ІІІ Одеський національний університет імені Іллі Мечникова
Чумак Марина Технологічний інститут Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля ІІ Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
Шийка Ольга Львівський національний університет імені Івана Франка ІІІ Донецький національний університет

 

Довідково
Академічна мобільність студентів – ще один крок до європейського освітнього простору в межах Болонського процесу. Вона дає можливість провчитись певний період в іншому вищому навчальному закладі, де готують фахівців аналогічної спеціальності із зарахуванням дисциплін (кредитів). Мобільність є важливою для особистісного розвитку і працевлаштування, вона сприяє науково-освітній дифузії, формує конкурентне середовище вищої школи.


Переглядів: 6145
Поширень: 0