Як повідомив газеті „МІСТО" мер Вінниці Володимир Гройсман, ця назва для нього є надзвичайно рідною (нагадаємо, що перед виборами виходила газета із такою назвою).

- Ми збільшили кількість робітників цієї служби, залучили психологів, і сьогодні по 4 канали і відповідно по 2 оператора працює на зміні, - каже Володимир Гройсман. - Ми намагаємося зробити спілкування з людьми набагато кращим і якіснішим, ніж воно було раніше. Тобто, процес наближення і процес підвищення якості обслуговування людей - триває.

Звертатися у „Цілодобову варту” можна з будь-яких питань, переконує міський голова. Не тільки з тих, що стосуються реагування на аварійні ситуації, але й якщо, наприклад, потрібна психологічна допомога. „Будь-яка людина, якщо вона не знає, що робити в певній ситуації, може спокійно телефонувати на „060" - і їй допоможуть порадою", каже мер. Якщо людина звертатиметься не зі спеціалізації аварійно-диспетчерської служби, робітники „варти” підключать до вирішення проблеми інші служби.


Переглядів: 3428
Поширень: 0