Приблизно чверть з них, тобто 30 тисяч, матимуть особливий вигляд: на одному аркуші формату А4 буде зазначена інформація про нарахування за всі комунальні послуги, а також про субсидії, борги, пеню. Це - єдині рахунки, впровадження яких розпочалося у Вінниці минулого місяця, у рамках пілотного проекту міської ради. Його мета - прозорість і спрощення процедури оплати вінничанами комунальних послуг.

- Ми багато експериментували, були різні версії, як має виглядати рахунок: у половинку аркуша або цілий. І розмір шрифта обговорювали. Збиралися керівники усіх підприємств, починаючи від енергетиків і закінчуючи тими, хто займається вивезенням сміття, - розповідає директор обчислювального центру житлово-комунального господарства Вінницької міської ради Анатолій Репей. - Кожен дивився і пропонував, як буде зручніше. Остаточний варіант поки не затверджено, шукаємо оптимальний.

У серпні у проекті були задіяні всі будинки, які обслуговують ЖЕК-15 і БОКУД, а також частково будинки, що перебувають на утриманні ЖЕКів №6 і №7. Усього надрукували 20 тисяч рахунків.

У вересні в зв\'язку із розформуванням ЖЕКів №16 і 18 і передачі будинків, які вони обслуговували, на баланс БОКУДа і ЖЕКу №15, кількість квартир, що отримають єдиний рахунок, збільшиться до 30 тисяч.

Друкуються рахунки на спеціальних принтерах. Працюють машини зі швидкістю один рахунок за секунду, тобто 3600 за годину.

Друк одного примірника рахунку коштує 18 копійок, його доставка - сім копійок, пояснив Анатолій Репей:

- Ці витрати покладаються на шість постачальників послуг, між якими розділена вартість рахунку: по 3 копійки за друк і 1 копійка - за доставку, яку здійснюють дві кур\'єрські служби: Міських електромереж і "Вінницяміськтеплоенерго".

Коли єдині рахунки почнуть отримувати всі вінничани та який остаточний вигляд матимуть ці повідомлення, буде вирішено після проведення аналізу пілотного проекту, дія якого завершується у жовтні.


Переглядів: 6671
Поширень: 0