На початку жовтня в усіх таксофонах «Укртелекому» з’явився безкоштовний телефонний зв’язок з відділом оперативного реагування «Цілодобова варта» (15-60) та «Гарячою лінією» (59-51-11). А заразом - і відповідні оголошення, які повідомляють мешканцям Вінниці про можливість зателефонувати до диспетчерської служби і повідомити про аварійну ситуацію.

Безкоштовний зв’язок із вінницьких таксофонів із «Цілодобовою вартою» та «Гарячою лінією» - це додаткова можливість для вінничан оперативно повідомити про проблемну ситуацію відповідним службам. Наприклад, телефонувати можна коли стали свідками пориву на тепломережі, пошкодження повітряних електроліній, некоректної поведінки водія маршрутного таксі тощо.

Відділ оперативного реагування «Цілодобова варта» став основним пунктом, куди стікається вся інформація, пов’язана із будь-якими проблемними ситуаціями в місті. Вже сьогодні диспетчери цієї служби мають можливість оперативно зв’язатись із своїми колегами з різних підприємств, які надають послуги вінничанам, та повідомити про наявність тієї чи іншої проблеми. Усі дзвінки, які надходять до відділів «Цілодобова варта» та «Гаряча лінія» фіксуються у єдиній базі, що дає можливість контролювати строки та якість виконання робіт по усуненню аварійних ситуацій.


Переглядів: 8322
Поширень: 0