Раніше такі зустрічі відбувались, коли виникала необхідність в обговоренні чи роз\'ясненні того чи іншого питання. Тепер планується зробити їх регулярними для того, аби мешканці мали можливість безпосередньо з вуст керівника ЖЕКу отримати всю необхідну інформацію. А керівники житлово-експлуатаційних підприємств у такий спосіб звітуватимуть перед жителями за виконану роботу.

Щороку вимоги до роботи міських житлово-експлуатаційних контор стають все більшими. Ці підприємства мають не лише надавати якісні послуги вінничанам, а й забезпечувати прозорий і чіткий механізм обрахування цих послуг, від чого залежить нарахування квартплати для мешканців. Для того, аби мешканці знали, які послуги були надані ЖЕКом, до 10 числа кожного місяця на дошці оголошень вивішується відповідна інформація, а до 20 числа - у кожну квартиру надається індивідуальна довідка.

Починаючи з травня цього року, планується, що двічі на рік із мешканцями на загальних зборах спілкуватимуться безпосередньо начальники ЖЕКів. Вони мають знайомити вінничан із діяльністю житлово-експлуатаційних підприємств, звітувати про роботи, які виконувались протягом звітного періоду (в тому числі і капітальні), інформувати про новації, які пов\'язані із діяльністю ЖЕКів.

«Під час таких зустрічей мешканці матимуть можливість не лише послухати звіт начальника ЖЕКу про роботу, а й обговорити шляхи вирішення проблемних питань, - розповідає директор департаменту житлового господарства Сергій Кушнір. - Наприклад, якщо будинок потребує капітального ремонту даху, то керівник ЖЕКу може одразу розповісти про процедуру співфінансування цих робіт. Адже, не зважаючи на активне поширення інформації з нашого боку, не всі мешканці знають, що 70% від загальної вартості ремонту даху чи внутрішньобудинкових мереж бере на себе міський бюджет, а решту 30% - мешканці будинку».


Переглядів: 3649
Поширень: 0