1 грудня Вінницький міськвиконком затвердив "Порядок розміщення реклами у Вінниці".

Відтепер рекламних щитів стане менше і розміщати їх будуть за певними схемами.

За словами директора Департаменту містобудування, архітектури і кадастру Вінницької міської ради Максима Мартинюка, зовнішня реклама не повинна псувати загального вигляду міста.

"Рекламні носії слід розміщувати так, щоб вони не заважали русі громадського транспорту та пішоходів. Також необхідно прибрати всі так звані троли. Це конструкції, які нависають над проїжджою та пішохідною зонами", - сказав він.

Мер Вінниці Володимир Гройсман дав доручення Департаменту містобудування та архитектури скласти схеми місць, де можуть бути розміщені біл-борди та сіті-лайти.

"А вже оператори зовнішньої реклами можуть пропонувати клієнтам давати свою рекламу на цих місцях. На переобладнання всіх рекламних носіїв передбачено термін у три роки", - зауважив Мартинюк.

Вже у грудні будуть демонтовані перші рекламні носії, що встановлені незаконно. Виконком складе графік поступового демонтажу 500 таких конструкцій. Згідно "Порядку розміщення реклами у Вінниці" власники таких споруд зможуть самі їх прибрати, або ж доручити зробити це комунальним службам.

З 1 грудня 2011 року розміщати рекламу на електроопорах та дротах заборонено. Біл-борди знаходитимуться на відстані 100 м одне від одного, а сіті-лайти - 50 м. До того ж, максимальна площа рекламного носія не повинна перевищувати 9 кв м. Міська влада сподівається, що тепер зовнішня реклама не буде спотворювати естетичний вигляд Вінниці.


Переглядів: 3038
Поширень: 0