Logo
  • Про проект
  • Реклама на сайті
  • Моя Вінниця
    Новини
    • Стрічка новин
    • Новини компаній
    • ТОП-новини тижня
    • ТОП-новини місяця
    • Теги
    Афіша
    • Кіно
    • Театр
    • Виставки
    • Концерти та фестивалі
    • Спортивні події
    • Конференції та форуми
    • Різне
    Довідник
    • Рекламна агенція
    Вінниця
    • Фонтани Вінниці
    • Люди Вінниці
    Архів
    • Щоденний архів
    Проект
    • Про проект
    • Реклама на сайті
    Rss моя Вінниця
  • Новини
    • Стрічка новин
    • Новини компаній
    • ТОП-новини тижня
    • ТОП-новини місяця
    • Теги
  • Афіша
    • Кіно
    • Театр
    • Виставки
    • Концерти та фестивалі
    • Спортивні події
    • Конференції та форуми
    • Різне
  • Довідник
    • Рекламна агенція
  • Вінниця
    • Фонтани Вінниці
    • Люди Вінниці
  • Архів
    • Щоденний архів
  • Rss моя Вінниця
sapsan
  1. Головна
  2. Блоги
  3. Максим Зотов
  4. За вінничан воюватимуть найвідоміші б...

За вінничан воюватимуть найвідоміші бренди

Здавалося б парадоксально, але великі українські міста для багатьох компаній останнім часом стають своєрідною споживацькою пустелею. Тоді як процвітаючі економічні оазиси їм бачаться саме на периферії, в провінції. І це зовсім не міраж, як подумали зараз деякі скептики.

Звичайно ж, причини для такої ситуації склалися не миттєво. Всі вони різні, але зводяться до одного об\'єднуючого фактору - непомірного зростання конкуренції.

За прикладами далеко ходити не потрібно. Взяти хоча б рітейл - навіть у самій Вінниці кількість супермаркетів найрізноманітнішого профілю ось-ось перевищить розумні межі, що вже говорити про міста-мільйонники. А подивіться як склалися справи в столиці, де магазини побутової техніки збудовані на кожному перехресті, точки швидкого харчування наставлені буквально через кожні сто метрів, модні бутіки - і того ближче.

Компаніям, які прагнуть будь що зберегти високі темпи зростання, просто не лишається іншого виходу - як тільки шукати більш-менш вільні ринки.

Ось тут-то погляди маркетологів і спрямовуються в бік невеликих міст. Перші кроки у Вінницю колись зробили такі лідери, як «АТБ», «Алло», «Фокстрот». Цікавий експеримент провела парфумерна мережа «Брокард». Один зі своїх магазинів у Вінниці вона свого часу переформатувала з Brocard в «Л\'Етуаль». Товарообіг першого не змінився, а от другого істотно виріс, притому що обидва мають однаковий формат: «престижний парфумерно-косметичний магазин». Однак, у «Л\'Етуаль» максимально адаптував до провінційної Вінниці свій асортимент і опинився у виграші.

Не гірше почуваються у Вінниці й інші лідери рітейлу. Наприклад, MD Group, що розвиває кілька мереж одягу, успішно просуває у Вінниці бренд OGGI.

Але такі міста як Вінниця дають можливість зростання не тільки для лідерів. Вихід в провінцію може виявитися панацеєю і для середнього бізнесу.

Так, чого гріха таїти, споживання популярних товарів на душу населення у нас нижчий, ніж у великих містах. Але ж і Україна в цілому за цим показником значно відстає від сусідніх країн. Наприклад, в парфумерії відставання від Європи майже дворазове.

Головна причина очевидна - ми бідніші. Але якщо навіть реальні доходи українців зростуть удвічі, чи навіть утричі, це навряд чи призведе до аналогічного збільшення попиту у великих містах. Жителі в них вже давно "упаковані" не гірше, ніж на Заході. Основний потенціал зростання - в маленьких містечках. Майбутнє - за Вінницею.

Новини

  • Стрічка новин
  • Новини компаній
  • ТОП-новини тижня
  • ТОП-новини місяця
  • Теги

Афіша

  • Кіно
  • Театр
  • Виставки
  • Концерти та фестивалі
  • Спортивні події
  • Конференції та форуми
  • Різне

Довідник

  • Рекламна агенція

Вінниця

  • Фонтани Вінниці
  • Люди Вінниці

Архів

  • Щоденний архів

Проект

  • Про проект
  • Реклама на сайті