Ігор
Доброго часу доби, Сергій Анатолійович! Звертаюсь до Вас із такою проблемою. Вже напротязі кількох місяців у будинку №29 по вул. Шевченка подається холодна вода із недостатнім тиском. Я живу на 9-му поверсі, та коли знизу йде забір води, в мене вона зникає. Ми звертались до ЖЕКу, три тижні тому пообіцяли, що протягом тижня зроблять, нічого не зробили. разів 5 дзвонили у "Цілодобову варту", кожен раз заявку приймають, але виконувати не збираються. Прийшлося звернутись до Вас, тому що, виявляється, ніхто таку елементарну проблему не може вирішити. Дякую!

С. Моргунов
Шановний Ігор! Мене проінформували, що з Вами вже зв’язувались з цього приводу працівники підприємства, яке обслуговує Ваш будинок. А причиною проблеми виявилось засмічення фільтру на вводі системи централізованого постачання холодної води в квартиру. Дякую.