Illia
Доброго дня, Сергій Анатолійович! Скажіть, будь-ласка, чи мають право пасажири громадського транспорту міста Вінниці на безпечні умови проїзду? 14 вересня близько 9-30 ранку моя сім"я виходила з жовто-зеленого автобусу №1 Зал.Вокзал-Педучилище на зупинці Ушакова і саме коли після мене дружина з дитиною на руках виходила через середні двері, водій почав закривати двері, порятунком була моя реакція, коли підскочивши до автобуса, я встиг руками стримати закриття дверей, при цьому біля цих же середніх дверей стояли люди, щоб зайти всередину автобуса. Не бажаю нікому пережити той момент жаху. Друге питання: Як назвати наступні дії, коли кондуктори не дають квитка на пропозицію пасажирів "хай буде", "беріть собі" і т.д.? Зазвичай я спостерігаю таку ситуацію поза годинами пік, останній раз - 27 вересня на маршруті №21 Барське шосе (вул. Стельмаха) – Педучилище близько 21-30. Чи є сенс в кондукторах, які приховують кошти, оплочені за проїзд, і чи не несуть таку ж відповідальність пасажири, що підбурюють кондукторів на ненадання квитків? Чи є можливість в міста усунути людський фактор при оплаті за проїзд? Третє питання: Чому у міському транспорті, як правило, половина світильників на стелі вимкнута в темний час доби? Четверте питання: Чому у місті Вінниця на багатьох три- або чотиристоронніх перехрестях, в даному випадку в районі Старого Міста пішохідний перехід влаштовано лише на одній з трьох або чотирьох сторін, наприклад вул. Ломоносова і Ушакова, Ломоносова і Маяковського і т.д. П"яте питання: Я вражений з кожним роком дедалі гіршою поведінкою та недотриманням правил дорожнього руху автомобілістів на дорозі, в даному випадку мене бентежать відносини пішохода на переході і водія за кермом авто. Переважно, водії не спиняються, скільки б пішохід не стояв однією ногою на переході сам чи з дитячим візком, аж поки ти не опиняєшся на смузі руху перед самим авто. З іншого боку, часто спостерігаю за переходом пішоходом дороги у невстановленому місці. Сподіваюся на позитивні зміни у згаданих областях і дякую за вашу працю!

С. Моргунов
Доброго дня! По описаній Вами ситуації із водієм на маршруті №1 та поведінки кондуктора 21-го маршруту, - керівництвом КП «Вінницька транспортна компанія» було проведено службове розслідування. Усі факти підтвердились, із них знято премію. А з водіями та кондукторами підприємства проведено додатковий інструктаж щодо неухильного дотримання посадових обов’язків. Що стосується Вашого 3-го питання – як мене проінформували у КП «ВТК», в муніципальних автобусах марки «Богдан» освітлення поділено на 2 групи. Коли автобус їде у темну пору доби, одна група світильників вимикається. Бо якщо будуть працювати обидві – це створюватиме бліки для водія і тим самим наражатиме пасажирів на небезпеку. По перехрестях – наявна схема організації дорожнього руху на перехрестях вул. Ломоносова/Ушакова, вул. Ломоносова/Маяковського розроблена відповідно до Правил дорожнього руху України. А стосовно проблеми водії – пішоходи, то, на мою думку, тут є як мінімум двоє учасників: і той, хто за кремом, і той, хто переходить дорогу. І одні, і інші, якщо дотримуються Правил дорожнього руху, то жодних проблем не має бути. Ми зі свого боку намагаємось посилювати заходи безпеки влаштуванням так званих «острівців безпеки» на перехрестях, встановленням додаткових дорожніх знаків з підсвіткою та фігур школярів на переходах біля закладів освіти і т. д. Дякую.