Ольга
Вітаю, пане голово! У квартирах будинку 2А по пров. Середньому знову напруга перевищує норми, в результаті чого вимикається світло. Прошу вирішити дану проблему! Фото додаю! Дякую!

С. Моргунов
Шановна Ольго, наскільки я розумію, мова йде про неналежну якість надання послуг постачальником, тобто, по факту Ви маєте недотримання постачальником умов договору. Враховуючи те, що у кожного власника квартири укладені договори про надання послуг з енергопостачання, Вам необхідно застосувати всі можливі юридичні важелі впливу. Для початку звернутись в МЕМ, які є структурним підрозділом публічного акціонерного товариства «Вінницяобленерго», та викликати комісію, щоб офіційно зафіксувати перепади напруги. В договорі мають бути прописані обов’язки обох сторін та відповідальність у випадку їх недотримання. Скористайтесь, будь ласка, можливостями, передбаченими в угоді. Зі свого боку я дав доручення департаменту енергетики, транспорту та зв’язку підключитись до вирішення цього питання та перевірити рівень напруги на етапі подачі електроенергії до будинку та за результатами вжити відповідних заходів. Дякую.