Чому в деяких будинках на Вишеньці та Слов'янці відсутня гаряча вода - роз'яснення від Вінницяміськтеплоенерго

Щодо причин відсутності послуги у деяких будинках мікрорайону Вишенька та Слов’янка: роз’яснення

До КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» почастішали звернення щодо відсутності послуги з централізованого гарячого водопостачання у деяких будинках мікрорайону Вишенька та Слов’янка.

Так, справді, станом на 14.11 послуга з централізованого гарячого водопостачання тимчасово припинена у 9ти будинках за адресами:

вул. Ващука, 4 вул. Інтернаціоналістів, 12,14 вул. Келецька, 78А,78Б,94, 104 вул. Городецького, 7 просп. Юності, 45А

Ще 18 в будинках послуга з гарячого водопостачання подається без циркуляції:

вул. Космонавтів, 63 (роботи проводитимуться сьогодні, 14.11) вул. Д.Нечая, 63А,67 (роботи проводитимуться сьогодні, 14.11) вул. Л.Ратушної, 22,79А Хмельницьке шосе, 53 (послуга відновлена у 1-5 під’їздах, у 6-7 під’їздах працюватиме бригада сьогодні, 14.11) вул. Келецька, 132,134,136 вул. В.Порика, 45,47 вул. Кн. Коріатовичів, 149,155,157,157А,168,183 просп.. Юності, 43

Більшості з будинків, де тимчасово припинена послуга, (до 1 серпня 2018 року) надавало послуги ДП «Теплокомуненерго Маяк».

Наше підприємство робить все можливе, щоб ліквідувати пориви мереж гарячого водопостачання. Аварійні бригади ліквідовують всі пориви почергово. Спочатку ліквідовуються пориви на тепломережах, а потім – на мережах гарячого водопостачання. Але часто виникають ситуації, коли після ліквідації одного пориву одразу виникають пориви поруч, на одній і тій же ділянці. У зв’язку з цим доводиться проводити повторне відключення будинку від послуги з централізованого гарячого водопостачання, щоб ліквідувати новий порив.

Одна з таких ситуацій була за адресою по вул. А.Первозванного, 66. У зв’язку з даним поривом була тимчасово припинена послуга у будинках по вул. А.Первозванного, 54,58,60,66,80. Наші працівники ліквідовували порив, відновлювали подачу послуги на будинок і одразу помічали виникнення нового пориву. Саме тому доводилося кілька разів відновлювати подачу послуги на будинок і одразу ж її призупиняти. 

Споживачі за вищезазначеними адресами неодноразово звертаються до нашого підприємства, залишаючи звернення і на сайті, і в мережі Facebook. Більшість із цих звернень містять ненормативну лексику.

Наше підприємство розуміє стурбованість та обурення споживачів щодо наявності проблем з послугою і робить все можливе, щоб ліквідувати всі пориви по мережах, які виникають, і відновити послугу на будинки якнайшвидше.

Під час відповідей на звернення ми неодноразово роз’яснюємо споживачам про причину виникнення масових поривів на даних мережах.

Причина - аварійний стан мереж, які передали нашому підприємству від ДП «Теплокомуненерго Маяк» лише з 1 серпня. З-поміж 26 км теплових мереж та мереж гарячого водопостачання у двотрубному виконанні, які передали нашому підприємству,  - 80% зношені.  Бездіяльність ДП «Теплокомуненерго Маяк» призвела до поривів мереж гарячого водопостачання,  із-за яких всі канали підтоплені гарячою водою!

З 1-го серпня КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» ліквідувало 72  пориви на даних мережах. 

Підприємство було змушене ліквідовувати пориви лише своїми силами. Відтак, витрати по ліквідації аварійних поривів і проведенню інших ремонтних робіт по мережах ДП «Маяк»  - орієнтовно 4 млн гривень.  А таких коштів на ліквідацію поривів цьогоріч не було передбачено нашому підприємству.

Якщо говорити в цілому, для того, щоб налагодити систему гарячого водопостачання  від котельні ДП «Маяк», за попередніми орієнтовними підрахунками, необхідно близько 65 млн гривень.

Тобто, саме аварійний стан мереж і безгосподарська діяльність ДП «Маяк» призвела до проблем з мережами гарячого водопостачання, які КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» вирішує до сьогодні своїми зусиллями.

КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» не могло залишити місто без послуги з централізованого опалення в холодну днину, тому спочатку кидало всі сили на тепломережі (мережі від яких споживачі отримують послугу з централізованого опалення), щоб розпочати опалювальний сезон вчасно відповідно до рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради.

Саме тому завдяки зусиллям нашого підприємства, що активно працювало в період з серпня по жовтень на мережах ДП «Маяк», у домівках колишніх споживачів  ДП «Маяк» є послуга з централізованого опалення.

Як ми вже зазначали раніше, у зв’язку з великим навантаженням на мережі виникали пориви на тепломережах, на які оперативно реагували аварійні бригади підприємства, які працюють цілодобово. Всі пориви ліквідовувалися почергово. Так само аварійні бригади працюють і  протягом всього опалювального періоду.

КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго»  не залишає ніколи споживачів без інформації. На нашому підприємстві  працює цілодобово диспетчерська служба, куди  кожен споживач може звернутися за номером 43-34-95.

Також відкриті до спілкування і в мережі Інтернет. Функціонує офіційний сайт підприємства, де вінничани можуть залишати онлайн-звернення, а також функціонує сторінка в мережі Facebook. Всі звернення, коментарі та повідомлення, залишені і Інтернеті, опрацьовуються і оперативно відправляються з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 15:45.

Ми сподіваємося на розуміння споживачів і просимо не хвилюватися. Теплопостачальне підприємство не залишить споживачів без послуги з централізованого гарячого водопостачання.  Тим більше, якщо врахувати загальну кількість будинків, яким надаємо послугу, а їх на підприємстві 1248, то лише у 27 будинках станом на 14.11 є проблеми з подачею послуги зі сторони нашого підприємства. І з кожним днем кількість поривів зменшується".



Переглядів: 2281
Поширень: 0

Останні новини