Фільм "20 днів у Маріуполі" подивилися понад мільйон разів на YouTube

У листопаді 2023 року фільм Мстислава Чернова "20 днів у Маріуполі" виклали у відкритий доступ американського YouTube. Станом на 17 січня його переглянули 1,3 млн разів.

Стрічка вийшла на каналі Frontline PBS — Служби суспільного мовлення США. Фільм не доступний для перегляду в Україні.

"20 днів у Маріуполі" — режисерський дебют воєнного кореспондента, фотографа, відеографа та письменника Мстислава Чернова. До створення картини долучилися фотограф Євген Малолєтка та продюсерка й журналістка Василіса Степаненко. Вони були останніми журналістами, які висвітлювали початок знищення Росією Маріуполя.

Стрічка розповідає про облогу Маріуполя та неймовірну жорстокість, із якою росіяни обстрілювали місто. Зокрема, у стрічці задокументовано обстріли пологового будинку, що стали одним із найжахливіших епізодів війни.

Кількість переглядів стрічки у YouTube. Скриншот із YouTube

Американська інформаційна агенція Associated Press отримала Пулітцерівську премію за роботу українських фотокореспондентів у Маріуполі.

Фільм показали на низці фестивалів класу А, де він отримав ключові кінонагороди, зокрема приз глядацьких симпатій на кінофестивалі Sundance. Він також ішов у прокаті в Україні й став нашим найкасовішим документальним фільмом, зібравши за даними Forbes, понад 531 000 грн.

Крім того, фільм — вперше історії українського кіно — увійшов одразу до двох коротких списків на премію "Оскар". Його розглядають у категоріях "Найкращий міжнародний фільм" та "Найкращий документальний фільм".

Також стрічка потрапила у дві номінації BAFTA — британського аналога "Оскара".



Переглядів: 441
Поширень: 0

Останні новини