Неочікуваний телефонний дзвінок. "Ваша картка заблокована, для її відновлення повідомте номер картки, термін її дії та CVV-код", - лунає голос з телефону. Відразу паніка, страх або просто миттєва реакція з "відновлення" карти. Але чи правильні це дії? Чи дійсно вам телефонують з банку та як відрізнити реального оператора банку від шахрая пояснює МВС України.
Як діють шахраї
Намагаються отримати персональні дані під час телефонних розмов із "клієнтами", на відміну від реальних операторів; Намагаються переконати вас переказати кошти на інший рахунок; Використовують підміну номерів. Телефонують нібито від імені фінансових установ, використовуючи спуфінг.Як не потрапити у пастку
Завжди перевіряйте номер та самостійно зателефонуйте в службу підтримки банку; Ніколи не надавайте особисту інформацію невідомим або неперевіреним джерелам; Не виконуйте їхніх вимог щодо переказу коштів або встановлення програм із функціоналом віддаленого доступу; Під'єднайте SMS-інформування щодо операцій із платіжною карткою.Якщо ви стали жертвою шахраїв, негайно заблокуйте картку, зверніться в банк та до правоохоронних органів.
Переглядів:
328
Поширень:
0
/news/shared/26357-realnyi-operator-banku-i-shakhrai-iak-vidriznyty-ta-ne-potrapyty-u-pastku