У Вінниці презентували нові сервіси веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду

11 квітня відбулась прес-конференція щодо впровадження нових сервісів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України. 

Під час заходу спікери Фонду ознайомили присутніх із діючими онлайн-сервісами, які мають на меті спростити взаємодію громадян з органами Фонду. 

Це, зокрема, налаштування послуги безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та розміру свого страхового стажу); отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом (про розмір сплачених внесків (форма ОК-5), витяг із Реєстру застрахованих осіб, довідку про розмір пенсії); кабінет застрахованої особи та кабінет страхувальника (роботодавця).

«Як бачимо, Пенсійний фонд прагне змін. Втілюючи нові види послуг та способи їх надання, ми робимо важливі кроки, спрямовані на покращення доступності наших сервісів. Сервіси Фонду мають ставати комфортнішими, якіснішими, зрозумілішими для громадян. Ми переконані, що максимальна кількість послуг має надаватись дистанційно, що дозволить не тільки економити час громадян, але й покращити ефективність роботи самого Фонду, оптимізує його видатки», – зазначила заступник Голови правління Пенсійного фонду України Ірина Ковпашко.

У свою чергу, заступник директора Департаменту інформаційних систем та електронних реєстрів Пенсійного фонду України Валентина Боршовська підкреслила, що реєстрація на веб-порталі електронних послуг здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, або за логіном і паролем. Електронний цифровий підпис можна отримати в акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК), перелік яких є на порталі. Логін і пароль видається в будь-якому відділенні Пенсійного фонду за умови пред’явлення паспорта та ідентифікаційного коду.

«Електронний цифровий підпис дає можливість застрахованій особі увійти до персонального кабінету, де можна дізнатися про свій «зароблений» страховий стаж, інформацію про щомісячні відрахування (єдиного соціального внеску) роботодавцем. Також дистанційно можливо отримати різні довідки, достовірність яких фахівці відповідних установ перевірятимуть через QR-код та спеціальний багатозначний номер під ним», – повідомила Валентина Боршовська.

Окрім того, користувач веб-порталу може налаштувати безкоштовний сервіс СМС-інформування, який дозволить щомісячно безкоштовно отримувати короткі повідомлення для застрахованих осіб – про зарахування/незарахування єдиного соціального внеску підприємством, на якому він працює, інформацію про «зароблений» особистий страховий стаж; для пенсіонерів – про результати розгляду звернення за призначенням пенсії, необхідність звернення до ПФУ для підтвердження даних про особу.

Також через особистий кабінет можна подати електронне звернення до Пенсійного фонду, записатись на особистий прийом. ПФУ створив спеціальний кабінет страхувальника, через який можна перевірити інформацію про подання звітності, бачити повну інформацію щодо сплати підприємством та фізичними особами-підприємцями єдиного соціального внеску, в тому числі – щодо заборгованості з цього виду платежу до Фонду.

Окрім того, через кабінет страхувальника можливо отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника, тобто лікарняні.



Переглядів: 5192
Поширень: 0

Останні новини