ПриватБанк бореться з чергами і вчить клієнтів Інтернет-банкінгу за допомогою iPad

11.06.13 10:03 Новини компаній 2732

ПриватБанк впровадив у відділеннях Вінницької області новий формат обслуговування клієнтів за допомогою iPad.

ПриватБанк бореться з чергами і вчить клієнтів Інтернет-банкінгу за допомогою iPad

 Як повідомили в банку, використання мобільних планшетів замість звичайних комп'ютерів дозволить обслуговувати клієнтів більш оперативно і без черг. А простота і наочність операцій допоможуть клієнтам навчитися самим проводити платежі через Інтернет або термінали самообслуговування.

ПриватБанк бореться з чергами і вчить клієнтів Інтернет-банкінгу за допомогою iPad"Впровадження технології обслуговування з допомогою iPad дає можливість ще більш швидко та якісно обслуговувати клиєнтів, як за рахунок підвищення мобільності співробітників (відсутня прив'язка до робочого місця), так і за рахунок уніфікації інтерфейсів - клієнт на iPad бачить те, що побачить і в домашніх умовах (Приват24), - говорить Керівник напрямку Роздрібних продаж Вінницької філії ПриватБанку Андрій Орленко. - Також, за допомогою співробітника клієнт має змогу спробувати самостійно провести ту чи іншу навчальну операцію, тим самим задіюючи крім зорової та слухової пам'яті ще й механічну, що сприяє більш швидкому запам'ятовуванню і навчанню".

За допомогою iPad співробітники відділень ПриватБанку надають клієнтам найпопулярніші послуги - від випуску кредитної карти і депозиту до оплати комунальних послуг та бронювання квитків на транспорт. Крім того, в будь-якому відділенні клієнтам допоможуть завантажити та налаштувати платіжні додатки ПриватБанку на особистому смартфоні або планшеті.

За даними опитування більше 2-х мільйонів клієнтів, проведеного банком, на сьогоднішній день смартфонами і планшетами активно користується кожен четвертий клієнт ПриватБанку. А до кінця 2014 року, за прогнозами експертів, кількість активних користувачів смартфонами буде переважною.

У Вінницькій області вже 7 відділень обслуговують клієнтів використовуючи планшети, 5 з яких знаходять у Вінниці (вул. Келецька 69А, вул. Пирогова, 29, вул. Хмельницьке шосе, 13, площа Перемоги, 1, вул. Київська, 31) та ще по одному відділенню на яких також вже впроваджена технологія обслуговування з допомогою IPad знаходяться у Могилів-Подільському, вул. Шевченка, 4 та Жмеринці, вул. Центральна. 5. У найближчому часі їх кількість буде неухильно зростати, і робота з планшетами стане нормою для всіх відділень ПриватБанку.

ПриватБанк входить до числа найбільших розробників мобільних платіжних додатків в Україні, його топові додатки Приват24 і iPay лідирують у рейтингу популярності банківських додатків українських користувачів iPhone і Android. Серед найцікавіших розробок банку, представлених за останні місяці, стали SendMoney для швидкого переказу грошей на карти з голосовим управлінням і автоматичним запам'ятовуванням шаблонів, Фотокасса для оплати рахунків фотокамерою телефону та інші додатки.

ПриватБанк є одним з найбільш високотехнологічних банків світу. У числі технологій, які були впроваджені ПриватБанком вперше на світовому ринку - SMS-банкінг (1999 рік), ОТР-паролі через SMS (2000), Р2Р-перекази між картками (2003), "Електронна здача" (2009), Онлайн-інкасація (2010) та інші. ПриватБанк став першим банків, який запровадив технологію безконтактного обслуговування клієнтів за допомогою QR-кодів. За допомогою QR клієнти ПриватБанку можуть увійти в свій аккаунт Інтернет-банку, зняти готівку в банкоматах, заправити автомобіль на АЗС, зробити і оплатити замовлення в мобільному меню ресторанів. Сьогодні кожен третій клієнт банку користується його послугами через Інтернет і мобільні додатки.

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:прес-служба ПриватБанку
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)