Дуже важко знайти людину, яка на сьогодні не користується банківськими картками. Звісно, ніхто не застрахований від проблемних ситуацій, що можуть виникнути при активному використанні. Як справитися з найбільш поширеними з них - в підбірці порад, якими поділиться Аліна Слободянюк, керівник прес-служби Вінницької філії ПриватБанку.

Коли картку загубили

Якщо картку загублено чи її хтось поцупив, необхідно якомога швидше зв’язатися з банком за безкоштовним телефоном гарячої лінії 3700 і заблокувати картку.

Також заблокувати картку можна у власному інтернет-додатку Приват24 зі свого смартфону.

При розрахунку в торговій мережі списано грошей більше

В такій ситуації потрібно повернутись у магазин, вказати касиру на його помилку. Він порівняє чек та квитанцію з POS-терміналу, і якщо дійсно є помилка касира, то у присутності клієнта проводиться операція повернення коштів, і гроші тієї ж миті потрапляють на карту клієнта. Якщо ж це не помилка касира, а збій у банківській системі, тоді необхідно зателефонувати на 3700, оператор порівняє суми транзакцій. У разі підтвердження помилки гроші також миттєво повернуться на рахунок клієнта.

Банкомат не видав гроші або видав менше належної суми

Таке дуже рідко, але може трапитися. Послідовність дій тут наступна: збережіть виданий банкоматом чек, зафіксуйте всі обставини що відбулися (у тому числі і купюри якого номіналу були видані, їхні номери). Після цього відразу ж телефонуйте у банк, в якому обслуговується картка (навіть якщо ви знімали гроші в “чужому” банкоматі), і повідомте про подію. Банк перевірить банкомат на наявність залишків коштів, наявність збоїв у програмному забезпеченні й якщо все підтвердиться, клієнт отримає свої кошти на картку.

Банкомат "з'їв" картку

Це може відбутися через п'ятиразове введення неправильного PIN-коду, збою в роботі банкомата, збігання ліміту часу, відведеного для того, щоб забрати картку, та з інших причин. Знову ж таки, потрібно зателефонувати на 3700, повідомити про подію та заблокувати картку. Отримати нову картку можна в найближчому відділенні. А гроші, які ви хотіли отримати, можна зняти і без картки за допомогою мобільного телефона та функції, яка є у банкоматах ПриватБанку, “Зняти гроші без картки”.

З картки хтось зняв гроші без вашого відома

У разі, коли з банківської картки були зняті гроші без відома власника чи шахрайськими методами, радимо передусім повідомити про це в банк, щоб заблокувати картку (або зробити це самостійно в банкоматі чи інтернет-банку Приват24). Також потрібно звернутися в банк із заявою про несанкціоноване зняття грошей для проведення розслідування.

За результатами розслідування, якщо не виявлена вина і причетність до шахрайства самого клієнта, банк компенсує втрачені кошти і далі відшкодовує їх коштом притягнутих до відповідальності шахраїв.



Переглядів: 4533
Поширень: 0