Національна мережа дискаунтерів пропонує привабливі ціни на імпортні товари

Вітчизняна кулінарна традиція відома в усьому світі: борщ, вареники, котлета по-київськи… Перелічувати можна довго. Кожен українець полюбляє ці страви, проте іноді хочеться чогось новенького, незвичного. Утім, для того, щоб приготувати, приміром, італійську пасту чи смажений тайський рис, потрібні й відповідні інгредієнти. На допомогу може прийти мережа «АТБ». Вона завжди вирізнялася не тільки тим, що підтримувала вітчизняних виробників, а й надавала своїм покупцям доступ до найширшого асортименту продуктів. Якщо той чи інший товар об’єктивно не може бути вироблений в Україні (як той самий тайський рис чи норвезька тріска), то компанія привезе його з-за кордону.

На кухні з «АТБ»: поважати своє, вивчати іноземне

Насправді, імпортна продукція становить не більше 5 % усього асортиментного ряду «АТБ»: екзотичні овочі та фрукти, деякі види грибів, чай і кава, оливкова олія, а також товари, характерні для певного регіону (прибалтійські шпроти, шрі-ланкійський чай, іспанські оливки тощо). Їх компанія поставляє самостійно, не звертаючись до посередників, тому вони й називаються «власним імпортом». Подібний підхід не тільки гарантує захист від підробок і фальсифікату, а й дозволяє істотно економити. Утім, це не єдина причина, за якою закордонні продукти в «АТБ» продаються за доступними цінами. Почнемо з того, що компанія володіє власними логістичними потужностями, тобто, має можливість мінімізувати відповідні витрати. Крім того, мережа постійно оптимізує свої бізнес-процеси й упроваджує нові технології, що також дозволяє знижувати власні витрати. Важливу роль відіграє і масштаб роботи компанії, адже це надає можливість заробляти не на націнці (як в інших мережах), а на кількості проданої продукції, тобто, на обороті. «Нині мережа представлена 929 магазинами у 242 містах України. Тільки за минулий рік товарообіг компанії перевищив 80 млрд грн», – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

На кухні з «АТБ»: поважати своє, вивчати іноземне

Не дивно, що ціни в мережі дійсно доступні – як на українські, так і на зарубіжні товари. Повертаючись до теми імпортних продуктів, слід зазначити, що дізнатися про регіон походження того чи іншого товару досить просто. Наприклад, на упаковках мережевої власної торгової марки «De Luxe Foods & Goods Selected» розміщені прапори країн-виробників. «Цей бренд був створений самим «АТБ» якраз із метою познайомити споживачів із кухнею різних народів світу. Як і до інших товарів власних торгових марок, до «De Luxe Foods & Goods Selected» ми застосовуємо найжорсткіші вимоги дотримання стандартів якості», – підкреслює Дар'я Бахматова, начальник відділу ВТМ ТОВ «АТБ-маркет».

На кухні з «АТБ»: поважати своє, вивчати іноземне

Підсумовуючи, можна сміливо стверджувати, що компанія надає максимальні можливості кожному із трьох мільйонів українців (а саме стільки, за статистикою, щоденно здійснюють покупки в «АТБ») готувати як суто національні страви, так й експериментувати з рецептами кухонь народів світу. Поважати своє та вивчати іноземне – це ліпший спосіб інтегруватися до цивілізованих культур. Почнемо цей шлях із кулінарії разом!


Переглядів: 2783
Поширень: 0