Україна вперше відзначила «Всесвітній день продовольства» за ініціативи компанії METRO

21.10.10 11:06 Новини компаній 13455

В рамках святкування «Всесвітнього дня продовольства», METRO відкрила виставку «Космос українського хлібу».

Україна вперше відзначила «Всесвітній день продовольства» за ініціативи компанії METRO

На виставці були представлені роботи метра вітчизняної художньої фотографії Ігоря Гайдая та малюнки дітей з 25 дитячих будинків України, що їх підтримує компанія. Виставка проходила з 16 по 18 жовтня в Києві.

Жако Булен, директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»: «Наша компанія вже багато років поспіль в різних країнах Європи відзначає «Всесвітній день продовольства». Зазвичай з цієї нагоди ми проводимо різноманітні соціальні проекти, спрямовані на підвищення рівня життя. Україна – країна з великим аграрним потенціалом. Ми хочемо нагадати про це всім українцям, закликати мешканців самої чорноземної країни дбайливо ставитись до їжі. Тому у фокусі нашого святкування – національний скарб і символ країни - хліб. Хліб очима фотохудожника Ігоря Гайдая, і хліб, яким його бачать діти».

Равіль Сафіуллін, Міністр України у справах сім’ї, молоді та спорту: «Символічно, що виставка «Космос українського хлібу» відбувається у рамках святкування «Всесвітнього дня продовольства», який цього року присвячений єдності країн у боротьбі з голодом у світі. Лише об’єднавши зусилля міжнародної спільноти, державних установ, комерційних і громадських організацій, небайдужих активних людей можна побороти всі негаразди та подолати існуючи проблеми. Бажаю всім організаторам виставки нових цікавих ідей та їх втілення в життя, а всім учасникам – добробуту. Хай гармонія панує у всіх українських домівках, у теплі та достатку зростають діти, завжди маючи на столі рум’яний запашний хліб!»

Ігор Гайдай: «Я завжди намагався створювати роботи, які здатні змінити погляд людей на звичні речі. Що може бути простіше за хліб? І що може бути глибше? Коли ще придивлятись до цього нескінченного космосу фактури, смаку та сенсу, як не в день їжі? Мені приємно, що поряд з моїм «Космосом українського хлібу» представлені малюнки дітей, яким допомагає METRO. Це створює стереоскопічний ефект: погляд професіонала та наївне бачення дитини… І щоденна реальність наповнюється сенсом».

Павло Гудімов, український музикант: «Ми живемо в країні багатій на чорнозем. Але чомусь всі жаліються: нічого їсти, якість продовольчих товарів весь час знижується. На щастя, є один продукт, який тримає планку, - це хліб. В питаннях благодійності люди культури подібні до оголеного нерва, вони завжди готові допомогти. Бізнес – більш цинічна середа. Але добре, що зараз бізнес починає діяти більш відповідально, добре, що він соціалізується. Сьогодні ми вперше святкуємо «День продовольства». І постає наріжне питання: чи будемо ми і надалі залишатись просто країною з найкращими чорноземами, чи все ж таки ми зможемо реалізувати цей потенціал?».

«Всесвітній день продовольства» відзначається щороку 16 жовтня. Пропозиція святкування цього дня була висунута ООН у 1979 р. Традиційно в рамках «Всесвітнього дня продовольства» публічні люди розповідають про свої соціальні ініціативи, відповідальні компанії реалізують благодійні проекти, кожний робить свій внесок у вирішення проблеми голоду та убозтва. У 2010 р. завдяки ініціативі METRO до цієї практики вперше приєдналась Україна.

Для довідки:

З моменту виходу на ринок України в 2003 році METRO Cash & Carry відкрила 25 класичних магазинів: чотири в Києві, два у Донецьку, Дніпропетровську, Одесі і Харкові та по одному у Львові, Луганську, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Макіївці, Маріуполі та Сімферополі та дві «METRO бази»: в Кременчуці і Кіровограді. METRO Cash & Carry інвестувала в економіку країни 476 млн. євро та створила близько 7 000 робочих місць.
________________
METRO Cash & Carry управляє 670 центрами оптової торгівлі в 31 країні. Численність персоналу компанії нараховує близько 100 000 чоловік, а її продажі за минулий рік склали 31 млрд. євро. METRO Cash & Carry –– це торговельний підрозділ METRO Group, однієї з найбільших торгових компаній в світі. В 2009 році продажі METRO Group склали 66 млрд. євро. В понад 2 100 магазинах компанії в 34 країнах світу працює близько 290 000 чоловік. METRO Group має в своєму складі наступні торговельні підрозділи: METRO / Makro Cash & Carry, гіпермаркети Real, Media Markt і Saturn – лідер торгівлі відео - та аудіотехнікою в Європі, а також універмаги Galeria Kaufhof. Для одержання додаткової інформації звертайтеся на сайт www.metrogroup.de.

Фото

Україна вперше відзначила «Всесвітній день продовольства» за ініціативи компанії METRO Україна вперше відзначила «Всесвітній день продовольства» за ініціативи компанії METRO Україна вперше відзначила «Всесвітній день продовольства» за ініціативи компанії METRO Україна вперше відзначила «Всесвітній день продовольства» за ініціативи компанії METRO Україна вперше відзначила «Всесвітній день продовольства» за ініціативи компанії METRO Україна вперше відзначила «Всесвітній день продовольства» за ініціативи компанії METRO Україна вперше відзначила «Всесвітній день продовольства» за ініціативи компанії METRO Україна вперше відзначила «Всесвітній день продовольства» за ініціативи компанії METRO

"Моя Вінниця"
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)