З 30.05.2012 розпочав свою роботу Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби

19.06.12 12:19 6063

Сферою використання посилених сертифікатів АЦСК ІДД ДПС є організація електронного документообігу з використанням ЕЦП.

З 30.05.2012 розпочав свою роботу Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби

Відповідно до Регламенту АЦСК ІДД ДПС, затвердженого Головою ДПС України 07.05.2012 АЦСК ІДД ДПС, надає послуги електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктами господарської діяльності та фізичним особам, з можливістю безоплатної видачі посилених сертифікатів відкритих ключів.

Під послугами ЕЦП слід розуміти реєстрацію заявників, надання у користування надійних засобів ЕЦП, допомогу при генерації відкритих та особистих ключів, обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників (сертифікацію відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів), надання послуги фіксування часу, консультативні послуги за зверненнями платників податків.

Сферою використання посилених сертифікатів АЦСК ІДД ДПС є організація електронного документообігу з використанням ЕЦП.

Отримати такі послуги можна у будь-якому представництві АЦСК ІДД ДПС.

Для реєстрації та отримання посиленого сертифікату відкритого ключа необхідно:

Крок 1 Ознайомлення з документами

Крок 2 Підготовка документів

Крок 3 Реєстрація у Центрі

Крок 4 Формування посиленого сертифікату

Перед проходженням процедури реєстрації користувача в АЦСК ІДД ДПС пропонуємо уважно ознайомитись з даною інструкцією.

Крок 1. Ознайомлення з документами

Завантажити з сайту Акредитованого Центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби (http://www.cskidd.gov.ua) та уважно ознайомитись з умовами Договору про надання послуг ЕЦП, Заявою-приєднання , Зразком заповнення заяви-приєднання та Регламентом АЦСК ІДД ДПС

Крок 2. Підготовка документів

У разі згоди з умовами Договору заповнити заяву-приєднання, відповідну Заяву на реєстрацію для отримання посилених сертифікатів відкритих ключів, необхідні документи, що засвідчують особу заявника та підписувача.

Документи, що необхідні для отримання посиленого сертифікату ключа для юридичної особи:

  • заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката ключа встановленого зразку (дозвіл на використання персональних даних підписувача) для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;
  • оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);
  • копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а для відокремлених підрозділів юридичної особи (філії, представництва) надається копія довідки з управління статистики про внесення відомостей про відокремлений підрозділ до ЄДРПОУ.
  • документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);
  • документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;
  • копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів;
  • копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера.
  • у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.

Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом керівника та печаткою юридичної особи, а також підписом уповноваженої особи ЦСК якій пред’являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.

Документи, що необхідні для отримання посиленого сертифікату ключа для
фізичної особи-підприємця:

  • заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання сертифіката ключа встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувача для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;
  • копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • паспорт та копію паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчену власноручним підписом власника;
  • копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).
  • у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.

Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом фізичної особи (підписом фізичної особи - підприємця та його печаткою, у разі її наявності), а також підписом уповноваженої особи АЦСК ІДД ДПС якій пред’являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.

Увага! До розгляду не приймаються документи, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.

Крок 3. Реєстрація у Центрі

Звернутись до будь-якого представництва Центра за вказаною на сайті адресою з зазначеним вище комплектом документів та власними носіями (змінний флеш-носій або CD/DVD-диск для запису) для отримання особистих ключів з розрахунку один носій на кожний особистий ключ.

Увага! АЦСК ІДД ДПС не надає носії для запису ключової інформації.

Крок 4. Формування посиленого сертифікату

Згенерувати ключову пару (особистий та відкритий ключ). Ключі ЕЦП генеруються апаратно-програмним способом заявником самостійно в окремому приміщенні АЦСК – кабіні генерації, за допомогою спеціалізованого обладнання і програмного забезпечення, що має позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи.

Після закінчення процедури реєстрації власник особистого ключа може отримати посилені сертифікати відкритого ключа завантаживши їх з офіційного сайту АЦСК ІДД ДПС. За бажанням заявника посилені сертифікати відкритих ключів можуть бути записані на окремий власний носій заявника.

Увага! Посилені Сертифікати відкритого ключа АЦСК ІДД ДПС не роздруковуються, а надаються в електронному вигляді.

СТРОК ДІЇ ПОСИЛЕНОГО СЕРТИФІКАТУ ВІДКРИТОГО КЛЮЧА ЕЦП СТАНОВИТЬ 1 РІК З МОМЕНТУ ЙОГО ФОРМУВАННЯ.

Сектор реєстрації користувачів при ДПС у Вінницькій області Управління (центру) сертифікації ключів ІДД ДПС знаходиться за адресою:

  1. індекс, поштова адреса (населений пункт, вулиця, номер будинку) 21027, м. Вінниця, вул. 30-річчя Перемоги, буд. 21 
  2. номер поверху та кімнати 1 поверх, Зал № 1 ЦОПП (Видача довідок та дозвільних документів)
  3.  контактний телефон (з міжміським кодом) (0432) 52-33-28 

За матеріалами Офіційного інформаційного ресурсу Акредитованого Центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби (http://www.cskidd.gov.ua).

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:http://www.cskidd.gov.ua
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)