Допомогу початківцям електронного звітування на Вінниччині надають волонтери

17.01.14 12:36 2288

Спільно з територіальним відділенням АППУ у Вінницькій області в найбільшому Центрі обслуговування платників регіону, що функціонує при Вінницькій ОДПІ, реалізується волонтерський проект „Електронна звітність – зручно та доступно”. Студенти, які пройшли відповідну теоретичну підготовку та практичні навчання, надають послуги платникам щодо безкоштовного консультування платників про переваги електронної звітності.

Допомогу початківцям електронного звітування на Вінниччині надають волонтери

Начальник ГУ Міндоходів у Вінницькій області Геннадій Федик зазначає: „Така ідея виникла не випадково. Студентство нашої області досить активно бере участь в заходах Головного управління Міндоходів, спрямованих на виховання культури сплати податків. Щорічно студенти-волонтери є учасниками кампанії декларування доходів громадян. Наразі ж активна молодь долучилась до поширення електронних сервісів для платників”.

Зауважимо, що своєчасність та якість надання послуг вінничанам у Центрах обслуговування платників перебуває під постійним контролем громадськості. До Вінницького ЦОПу – посилена увага, особливо в періоди звітування. Як зауважує голова Громадської ради при ГУ Міндоходів Юрій Захарчук, члени Громради зацікавлені в розширенні електронних послуг. Адже, бачать у них не лише скорочення витрат часу та коштів для бізнесу, а й зменшення корупційних ризиків при виконанні процедур сплати податків. Тому сьогодні, наряду з працівниками підрозділів Міндоходів Вінниччини, готові працювати задля тих платників, які бажають отримати безкоштовний цифровий підпис та скористатися перевагами звітності он-лайн.

До речі, нині у Вінницькій області працюють 3 пункти реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації електронних ключів (АЦСК) Міндоходів – при Вінницькій, Крижопільській та Жмеринській ОДПІ. Як свідчить статистика, найбільше заявників у Вінницькому пункті АЦСК. З початку нового року сюди звернулось понад 1800 клієнтів, кожен з яких отримав як мінімум, 2 електронних ключі.

Нагадаємо, що всі 3 пункти реєстрації користувачів АЦСК Міндоходів працюють у робочі дні з 9:00 до 17:30. Крім того, пункт при Вінницькій ОДПІ у вівторок та четвер функціонує з подовженим графіком – до 19:30. Послуги електронного цифрового підпису в Центрах надаються на безоплатній основі. Регламентом передбачена особиста присутність заявника (чи його довіреної особи) під час процедури реєстрації. Строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів, продовжено до 2-х років.

 Довідково:

З повним переліком документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру, зайшовши на веб-сторінку Міністерства доходів і зборів України (http://www.acskidd.gov.ua/ ).

Нагадаємо, сферою використання посилених сертифікатів АЦСК є організація електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису, в тому числі подання електронної звітності, здійснення електронного листування, укладення договорів в електронній формі тощо. Платники податків також мають право використовувати посилені сертифікати для укладення договорів в електронній формі з іншими суб’єктами господарювання.

Для укладення договору “Про визнання електронних документів” з податковою інспекцією в електронному вигляді може бути використано безкоштовне програмне забезпечення „ДПС Захист звітності” або он-лайн сервіси (перелік наведено на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД Міндоходів за посиланням http://acskidd.gov.ua у розділі «Програмне забезпечення»), надані компаніями-учасниками Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу.

 

"Моя Вінниця"
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)