Про що скаржаться вінничани на гарячу лінію державної фіскальної служби?

23.08.16 14:15 876 0

Про що скаржаться вінничани на гарячу лінію державної фіскальної служби?

Протягом січня-липня 2016 року на розгляд до Головного управління ДФС у Вінницькій області та його територіальних органів направлено 36 запитів, що надійшли від платників та громадян Вінниччини на сервіс «Пульс».

Питання, що найчастіше виникали у платників податків та громадськості Вінниччини стосувались, зокрема, роботи органів державної фіскальної служби – 14 (38,9%), електронного адміністрування ПДВ – 8 (22,2%), звітності та реєстрації податкових накладних – 6 (16,7%), перевірок суб’єктів господарювання – 1 (2,8%), роботи Центрів обслуговування платників – 4 (11,0 %), корупційних дій – 2 (5,6 %).

Додамо, що всі питання, порушені у зверненнях, розглянуті вчасно, а платники та громадяни отримали вичерпні відповіді на них.

Отож, якщо ви володієте інформацією щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів та територіальних органів ДФС, проблем, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, а також щодо упередження контрабанди, телефонуйте на сервіс „Пульс” (044) 284-00-07, який приймає інформацію від суб’єктів господарювання та громадян.  

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Головне управління ДФС у Вінницькій області
Система Orphus

Коментарі відвідувачів


Ваш коментар буде першим. Заповніть будь ласка форму...

Додати коментар:

Для зареєстрованих користувачів:
 

Для НЕзареєстрованих користувачів:
зареєструйтесь

Введiть коректний текст повiдомлення

Введіть захисний код оновити код
Введіть вірний захисний код

* Обов'язкові для заповнення поля

Додані коментарі модеруються та можуть бути видалені без попередження

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)