У Вінниці створено другий центр обслуговування споживачів на базі ЖЕКу №5

14.09.12 18:05 5390

З метою покращення умов для організації прийому громадян вже другий ЖЕК у місті переобладнано під сучасний Центр обслуговування споживачів. Мешканці підпорядкованого ЖЕКові району зможуть швидко та оперативно отримати послуги та консультації працівників житлово-експлуатаційної контори, департаменту житлового господарства, Асоціації старших по будинку, теплопостачальних організації, водоканалу та дільничного інспектора. Саму ж роботу центру координує адміністратор.

У Вінниці створено другий центр обслуговування споживачів на базі ЖЕКу №5

Вінницькі ЖЕКи продовжують змінювати підходи до роботи із мешканцями міста. Для покращення умов організації прийому громадян у ЖЕКу №5 також створено сучасний Центр обслуговування споживачів, який працюватиме на кшталт Центру «Прозорий офіс», що в приміщенні міської ради. Наприкінці літа департамент житлового господарства закінчив роботи по реконструкції нежитлових приміщень цього ЖЕКу, який розташований по пр.Коцюбинського,11, для облаштування якісно інших умов для прийому громадян. Вже всередині вересня заклад почав приймати своїх перших відвідувачів. Це вже другий Центр обслуговування споживачів в місті, перший – було створено кілька місяців тому на базі ЖЕКу № 15.

«Ми досить довго працюємо над покращенням стосунків між мешканцями та ЖЕКами і наразі маємо позитивні результати, - каже міський голова Володимир Гройсман. – Ці стосунки мають бути відкритими, зрозумілими та доброзичливими до мешканців».

Роботи по реконструкції приміщень були здійснені за рахунок коштів міської ради та самого ЖЕКу. В центрі здійснюється відеоспостереження, яке виведено на пульт диспетчера відділу оперативного реагування «Цілодобова варта».

У планах міської влади – зробити такі центри обслуговування споживачів по всій території міста. Вони будуть мати єдиний формат та стандарт. Кількість центрів буде визначатись з точки зору доступності.

«У поточному році ми паралельно реалізовуємо кілька проектів, які спрямовані на покращення якості надання різних послуг вінничанам. Це переобладнання приміщень районних адміністрацій та створення у них Центрів соціальних та адміністративних послуг, а також створення Центрів обслуговування споживачів на базі міських ЖЕКів, – розповідає міський голова Володимир Гройсман. – З часом ми хочемо функції, які наразі виконує Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» у міській раді передати на центри, які будуть більш наближені до мешканців». Іще одним цьогорічним нововведенням є налагодження оплати за житлово-комунальні послуг через мережу Інтернет. На наступному тижні вінничани зможуть вже зробити це не виходячи з дому. ​

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)